Gå til innhold

Kramper av orgasme.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hadde sex for første gang i helgen. Jeg fikk etter mine tidligere erfaring, uvanlig sterke orgasmer.

Jeg skikkelig ristet og fikk kramper, spesielt i beina og armene mine. Følte også jeg holdt på å svime av.

Er det normalt eller farlig?

Gutt18

Anonymkode: ab6f5...b0a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Normalt. Det roer seg etter hvert :)

Det er bare å nyte. 

• Liker 1
Skrevet

La meg gjette; kompisen din sugde deg gjennom treningsbuksa? :vetikke:

Anonymkode: 86f05...835

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

La meg gjette; kompisen din sugde deg gjennom treningsbuksa? :vetikke:

Anonymkode: 86f05...835

Nope, ingen kamerat, men med hun som er kjæresten min.

Skrevet
6 minutter siden, DonaldDuck skrev:

Normalt. Det roer seg etter hvert :)

Det er bare å nyte. 

Blir orgasmene svakere, eller venner på en måte kroppen seg til de sterkere orgasmene? Bare litt flaut å miste kontrollen og ble overveldet av hvor sterkt og intenst det ble.

Skrevet

Jeg kan også få antydning til kramper rett før orgasme, Det er vel mer sånn at kroppen venner seg litt itl det. 
Krampene kommer jo av at du spenner musklene. Jeg får ikke kramper i bena, men kjenner av og til litt antydning til det det i overkroppen, rett under brystet. Det at det kjennes ut som at du svimer av, vil nok avta. Man mister jo litt kontroll over egen kropp akkurat i det øyeblikket.

• Liker 1
Skrevet
22 minutter siden, DonaldDuck skrev:

Jeg kan også få antydning til kramper rett før orgasme, Det er vel mer sånn at kroppen venner seg litt itl det. 
Krampene kommer jo av at du spenner musklene. Jeg får ikke kramper i bena, men kjenner av og til litt antydning til det det i overkroppen, rett under brystet. Det at det kjennes ut som at du svimer av, vil nok avta. Man mister jo litt kontroll over egen kropp akkurat i det øyeblikket.

Ikke så unormalt altså. Ok, krampene kommer ukontrollert, det bare skjer, uten at jeg kan styre det. Riktig som du sier, mister styringen på kroppen min. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...