Gå til innhold

Uerfaren kjæreste


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså - jeg og mannen min har hatt et ca. like langt forhold. Hvis vi går fra hverandre, er jeg ikke i tvil om at en eventuell ny kjæreste vil høre mye rart ;). Både om hva slags grusomt kvinnemenneske jeg har vært og hvor kjip jeg har vært i sengen. Han kunne sikkert klaget over mangel på BJs og generelt mangel på sex de siste årene av forholdet.

MIN versjon ville derimot vært ganske annerledes.... at han var sjenert og tilkneppet i sengen, at hans manglende erfaring (før meg) gjorde ham til en usikker og tafatt elsker, at han sjelden/aldri tok initiativ og dermed mistet jeg piffen, at han heller ikke var særlig keen på å gå ned på meg, at det generelt var lite variasjon i sexlivet, at han ikke var så veldig opptatt av hvorvidt jeg kom eller ei, at vi hadde ganske forskjellig tenningsmønster og dermed egentlig var ganske inkompatible i sengen. OG at han ikke smakte særlig bra.  

Ikke tenk at hans versjon er den eneste sannheten ;)

 

Anonymkode: 69a32...0b8

Hør!

Anonymkode: de5d1...f3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, Coolaid skrev:

Smart fyr. Han vet å ordne seg ;) 

Dette. Det er bare dumme menn som snakker pent om eksens sengeferdigheter. TS har falt for det eldste trikset i boka. 

Anonymkode: 0d9ae...dec

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil vel vise seg, om han setter pris på denne muligheten til å utvikle seg og utfolde seg seksuelt, eller om han bare blir liggende der og vente på å bli sugd. 

Anonymkode: d9784...482

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hør!

Anonymkode: de5d1...f3a

Her var det kvinner som følte seg truffet 😂 

Anonymkode: d19a8...11d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det vil vel vise seg, om han setter pris på denne muligheten til å utvikle seg og utfolde seg seksuelt, eller om han bare blir liggende der og vente på å bli sugd. 

Anonymkode: d9784...482

Triks i boka? Hun ødela selvbilde hans totalt, han blir så nervøs med ny partner og føler seg helt ubrukelig når han IKKE er det. Han drev litt smått på med ei jeg har felles bestevenninne med og han fikk så prestasjonsangst at han ikke fikk den opp med henne i det hele tatt. Fire ganger prøvde de uten hell. Det har tatt han TO måneder å bli så trygg på meg og trygg på jeg faktisk synst han er bra nok, og det er først nå de siste to ukene at penisen hans holder seg stiv gjennom hele akten fordi han sliter med tankene sine. Så vet ikke jeg helt jeg du.

Ts

Anonymkode: d19a8...11d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det vil vel vise seg, om han setter pris på denne muligheten til å utvikle seg og utfolde seg seksuelt, eller om han bare blir liggende der og vente på å bli sugd. 

Anonymkode: d9784...482

Åjada, vi har kjøpt mye leketøy vi skal prøve vi nå 😊

Anonymkode: d19a8...11d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

Altså - jeg og mannen min har hatt et ca. like langt forhold. Hvis vi går fra hverandre, er jeg ikke i tvil om at en eventuell ny kjæreste vil høre mye rart ;). Både om hva slags grusomt kvinnemenneske jeg har vært og hvor kjip jeg har vært i sengen. Han kunne sikkert klaget over mangel på BJs og generelt mangel på sex de siste årene av forholdet.

MIN versjon ville derimot vært ganske annerledes.... at han var sjenert og tilkneppet i sengen, at hans manglende erfaring (før meg) gjorde ham til en usikker og tafatt elsker, at han sjelden/aldri tok initiativ og dermed mistet jeg piffen, at han heller ikke var særlig keen på å gå ned på meg, at det generelt var lite variasjon i sexlivet, at han ikke var så veldig opptatt av hvorvidt jeg kom eller ei, at vi hadde ganske forskjellig tenningsmønster og dermed egentlig var ganske inkompatible i sengen. OG at han ikke smakte særlig bra.  

Ikke tenk at hans versjon er den eneste sannheten ;)

 

Anonymkode: 69a32...0b8

Men har du prøvd å si dette til han og prate med han om det?

Anonymkode: bb6d6...e1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er helt sjokkert nå - typen min fortalte meg i kveld at gjennom et 17 år langt forhold opplevde han aldri å få så mye som én blowjob. Jeg runket han til han kom siden jeg har mensen nå og etterpå sa han "herregud, jeg har aldri opplevd å bli runket til orgasme før". Eksen ville nesten ikke ha sex engang og de hadde heller aldri sex utenfor sengen. Kjente at jeg fikk helt vondt i meg på hans vegner 😱 Nå skal han ihvertfall få mye kos av meg fremover. Merker at dette har ødelagt selvbilde hans veldig, og han er veldig nervøs og det virker som han rett og slett skammer seg når vi snakker om sex ol. Som om det er tabu å snakke om og han blir veldig flau. Han har komt seg en del siden vi først begynte å ha sex, da jeg er en veldig seksuell og åpen person. Nå kan vi snakke mye mer om sex uten at han blir helt rar. Kjenner at det er litt opphissende at jeg er hans første med "alt" utenom vanlig penetrering, og får lyst til å gjøre så mye rart med han nå 😅 Samtidig som jeg synest skikkelig synd i han.

Skjønner ikke at det er mulig engang jeg, synes det er veldig spesielt at en kvinne ikke gidder å gjøre noe som helst utenom å bare "ligge der" en sjelden gang og ikke ønsker mannen sin nytelse. Er dette vanlig liksom?

Anonymkode: d19a8...11d

hvor gammel er du? 

Anonymkode: a0bbf...220

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker said:

Triks i boka? Hun ødela selvbilde hans totalt, han blir så nervøs med ny partner og føler seg helt ubrukelig når han IKKE er det. Han drev litt smått på med ei jeg har felles bestevenninne med og han fikk så prestasjonsangst at han ikke fikk den opp med henne i det hele tatt. Fire ganger prøvde de uten hell. Det har tatt han TO måneder å bli så trygg på meg og trygg på jeg faktisk synst han er bra nok, og det er først nå de siste to ukene at penisen hans holder seg stiv gjennom hele akten fordi han sliter med tankene sine. Så vet ikke jeg helt jeg du.

Ts

Anonymkode: d19a8...11d

Godt gjort av eksen hans? Eller - det kan jo også tenkes at han hadde slike selvtillitsproblemer i utgangspunktet og at disse ble forsterket i forholdet. Går ut fra at dette er en ganske voksen mann. Det kan hende nissen blir med på lasset i det nye forholdet, bare sånn at du er forberedt på det. 

Anonymkode: 69a32...0b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hvor gammel er du? 

Anonymkode: a0bbf...220

31, hvordan det? 

Anonymkode: d19a8...11d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud han lyver så det renner av han. 

Alt for at du skal synes synd på han og gi han alt han vil ha, inkludert analsex.

Anonymkode: efa14...375

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Herregud han lyver så det renner av han. 

Alt for at du skal synes synd på han og gi han alt han vil ha, inkludert analsex.

Anonymkode: efa14...375

Var jeg som foreslo analsex først, og det var ganske tidlig jeg nevnte det, så tror ikke det.. Kom for ikke lenge siden ut av et langt forhold på 8 år selv hvor vi hadde mye analsex og det ønsker jeg meg gjerne videre også. 

Anonymkode: d19a8...11d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her var det kvinner som følte seg truffet 😂 

Anonymkode: d19a8...11d

Det var det sikkert, men jeg (som du siterer) er mann. Har null respekt for mannfolk som ikke ordner seg i senga, det er så tafatt!

Anonymkode: de5d1...f3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var det sikkert, men jeg (som du siterer) er mann. Har null respekt for mannfolk som ikke ordner seg i senga, det er så tafatt!

Anonymkode: de5d1...f3a

Som ikke ordner seg? Her var det eksen som var tafatt da.

Anonymkode: d19a8...11d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette. Det er bare dumme menn som snakker pent om eksens sengeferdigheter. TS har falt for det eldste trikset i boka. 

Anonymkode: 0d9ae...dec

Det var nå mest skrevet som en spøk da, med en baktanke at man vet jo egentlig aldri. Håper virkelig at dette ikke er tilfellet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15/01/2018 den 12.35, Cronosgjesten skrev:

Jada, det er helt vanlig, men jeg tror det er fordi mange kvinner ender opp med en mann som er trygghet og materielle goder først. Så finner hun er hun virkelig tenner på etter skilsmissen. Jeg har også levd sånn. 

Dette mangler bare ett moment: før mann med trygghet og materielle goder, før du egentlig bekrefter mønsteret:

+ Seksuell debut, Seksuelle eksperimenteringer - badboys og playere.

+ Livskrise, ferdig eksperimentert, mindre attraktiv (eldre) - trygge, materielle goder med forholdsmann, kjip sex.

+ Livskrise, lei dårlig forholdssex, skilsmisse, "ny vår" seksuell eksperimenteringer.

Det ovenfor skisserte tror jeg ikke på. Men hvordan er det mulig å innbille seg at motsetning mellom forholdsmenn og menn du tenner på?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...