Gå til innhold

Klamydia og utflod....

Fremhevede innlegg

Skrevet

Advarer om ekle detaljer!

Det har seg sånn at jeg fikk påvist klamydia for 3 uker siden, visste jeg hadde det for jeg fikk symptomer 1 uke etter ubeskytta samleie. Fikk veldig mye ekkel, grønn/gul utflod samt blod osv..

Gikk med tampong (ja, så ille var det) 2 uker i strekk frem til jeg fikk sjekka meg for å være sikker, og fikk behandling. Da gikk jeg over til truseinnlegg, men var fortsatt veldig mye utflod. Utfloden ga seg på farge etter beh. men har fortsatt store mengde utflod, selv 2 uker etter beh. Nå er den helt klar, litt hvit og lukter litt, så jeg må fortsatt bruke truseinnlegg og jeg er såå lei av det nå! 

Noen som vet om det er normalt/har opplevd det selv? At det feks er kroppen som bare reagerer sånn en liten stund for å kvitte seg helt? Er det mulig at antibiotikaen ikke fikk det vekk og at jeg fortsatt har klamydia? Skal ta turen til legen imorra for å teste meg på nytt, men jeg er utålmodig så jeg spør her

Anonymkode: d3585...1e4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville prøvd lactal E. L eventuelt stikk til legen å sjekk. 

Anonymkode: 84e20...3d9

Skrevet

Hadde samme problem, løsningen ble å gradvis slutte med truseinnlegg :) 

Anonymkode: ea5e6...624

Skrevet

Etter antibiotikabehandling er det vanlig for kvinner å få soppinfeksjon. Kunne det ha vært noe sånt? I så fall er Canesten pille og krem å anbefale.

Jeg har selv hatt klamydia(uten utflod, kun sviesymptom), men etter antibiotikaen fikk jeg kraftig soppinfeksjon - og dermed økt utflod.

Anonymkode: e74dc...e43

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...