Gjest Litjmæ Skrevet 7. februar 2005 #21 Skrevet 7. februar 2005 Jeg har en venninne som insisterer på at rødvin skal blandes ut med cola.... :-?
Gjest Anonymous Skrevet 7. februar 2005 #22 Skrevet 7. februar 2005 Jeg har en venninne som insisterer på at rødvin skal blandes ut med cola.... :-? Okei, den var ny
Gjest Anonymous Skrevet 7. februar 2005 #23 Skrevet 7. februar 2005 Potetgull og sjokolade får jeg vondt i magen av, den kombinasjonen gjør meg dårlig. Men potetgull og rosiner, det ER godt, gir den "søtt og salt" kombinasjonen uten at jeg blir dårlig magen
Gjest Anonymous Skrevet 7. februar 2005 #24 Skrevet 7. februar 2005 Mannen min har alltid sukker oppå ferdigkokt pasta, uansett hva slags tilbehør vi har til
Arkana Skrevet 7. februar 2005 #25 Skrevet 7. februar 2005 Potetgull med sjokolade er da ikke rart eller spesielt. Smash har da eksistert i årevis. Nam nam.
Gjest manic Skrevet 7. februar 2005 #26 Skrevet 7. februar 2005 Tyrkisk pepper med melk er en helt ünderbar smakskombinasjon! Det er det nærmeste jeg kommer tyrkisk pepper isen jeg spiste som ung ... (man vet man begynner å bli gammel når man bruker slike vendinger.. ) På tide at Tine utvider sortimanget sitt med lakrismelk!
-Fisken- Skrevet 7. februar 2005 #27 Skrevet 7. februar 2005 En venninne av meg spiser rekesalat med syltetøy oppå.. :-?
Fat Sally Lee Skrevet 7. februar 2005 #28 Skrevet 7. februar 2005 Pepper på forskjellige typer frukt, som ananas, appelsin og jordbær. Eller på blomkålsuppe! Må være nykvernet!
Gjest Anonymous Skrevet 8. februar 2005 #29 Skrevet 8. februar 2005 Pepper på forskjellige typer frukt' date= som ananas, appelsin og jordbær. Eller på blomkålsuppe! Må være nykvernet! Det er nok ikke så dumt. Pepper er en smaksforsterker.
Gjest 1111 Skrevet 8. februar 2005 #30 Skrevet 8. februar 2005 Jeg har en venninne som insisterer på at rødvin skal blandes ut med cola.... :-? Rødvin, cola og isbiter
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå