Gå til innhold

rar smak?

Fremhevede innlegg

Gjest Litjmæ
Skrevet

Jeg har en venninne som insisterer på at rødvin skal blandes ut med cola.... :-?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg har en venninne som insisterer på at rødvin skal blandes ut med cola....  :-?

Okei, den var ny :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Potetgull og sjokolade får jeg vondt i magen av, den kombinasjonen gjør meg dårlig.

Men potetgull og rosiner, det ER godt, gir den "søtt og salt" kombinasjonen uten at jeg blir dårlig magen :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Mannen min har alltid sukker oppå ferdigkokt pasta, uansett hva slags tilbehør vi har til :wink:

Skrevet

Potetgull med sjokolade er da ikke rart eller spesielt. Smash har da eksistert i årevis. Nam nam.

Skrevet

Tyrkisk pepper med melk er en helt ünderbar smakskombinasjon!

Det er det nærmeste jeg kommer tyrkisk pepper isen jeg spiste som ung ... (man vet man begynner å bli gammel når man bruker slike vendinger.. :wink: )

På tide at Tine utvider sortimanget sitt med lakrismelk!

Skrevet

En venninne av meg spiser rekesalat med syltetøy oppå.. :-?

Skrevet

Pepper på forskjellige typer frukt, som ananas, appelsin og jordbær. Eller på blomkålsuppe! Må være nykvernet!

Gjest Anonymous
Skrevet
Pepper på forskjellige typer frukt' date= som ananas, appelsin og jordbær. Eller på blomkålsuppe! Må være nykvernet!

Det er nok ikke så dumt. Pepper er en smaksforsterker.

Skrevet
Jeg har en venninne som insisterer på at rødvin skal blandes ut med cola....  :-?

Rødvin, cola og isbiter :sikle:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...