Amanja Skrevet 6. februar 2005 #1 Del Skrevet 6. februar 2005 Hvem blir Norges nye superstjerne? Jeg krysser fingrene for Alejandro. Nydelig gutt med en sinnssyk stemme. Hadde han vært fem år eldre skulle han få sunget for meg... sukk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 6. februar 2005 #2 Del Skrevet 6. februar 2005 Ingen anelse, for vi har fått høre alt for lite av de alle sammen. Venter og ser hvem som kommer til finalen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. februar 2005 #3 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg tror hun som heter Tone(?) fra sogn og fjordane kommer langt,..men om hun vinner? usikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicia Skrevet 6. februar 2005 #4 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg holder en knapp på hun blonde jenta som sang "Shackles" på den innledende auditionen. Husker ikke hva hun het, men det var et eget innslag om henne fra folkehøyskolen hun går på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 7. februar 2005 #5 Del Skrevet 7. februar 2005 Ojsann.. Litt tidlig å si tror jeg.. Er 3-4 stk som har skilt seg ut syns jeg.. Syns Christian fra Bærum er utrolig flink og sjarmerende, samt hun jenta han sang duett sammen med. Tro ihvertfall disse kommer til å nå veldig langt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lene24 Skrevet 7. februar 2005 #6 Del Skrevet 7. februar 2005 Tidlig å si ja, det er så mange flinke i år!!! Men tror og håper at alejandro fra kristiansand kommer langt, han har en nydelig stemme og masse sjarm!!! Han sang this years love på audition, og den sangen er jo bare rå nydelig!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 7. februar 2005 #7 Del Skrevet 7. februar 2005 Kan vedde på at det blir ein gut i år og. Kjedlig!! Håpar det blir ei jente vertfall. Liker godt Tone frå Sogndal veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest happyending Skrevet 8. februar 2005 #8 Del Skrevet 8. februar 2005 Jeg heier på Tone :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. februar 2005 #9 Del Skrevet 8. februar 2005 Eg heier på ho sportsbutikk-dama frå Vennesla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 8. februar 2005 #10 Del Skrevet 8. februar 2005 Jeg syns hun blonde som ligner litt på Jewel, som hadde bronzefarget topp på seg og blondt hår var veldig flink!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elbereth Skrevet 8. februar 2005 #11 Del Skrevet 8. februar 2005 Har ikke fått så mye inntrykk av de forskjellige deltakerne. Men de to kompisene (han blonde blåøyde og han med det stilige afro-håret) har gode stemmer, og så var de jo innmari søte, da... Syns de var så gode når de heia på hverandre. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. februar 2005 #12 Del Skrevet 8. februar 2005 synes og de to kameratene som støttet hverandre så enormt var dyktige. mendet var kanskje litt boy band, men go boy band! men ellers likte jeg svært godt kan sajjit eller hva det var han het.. han mørke, iraneren.. han hadde en delikat stemme og stygge var han heller ikke nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. februar 2005 #13 Del Skrevet 8. februar 2005 Ser ut som jeg kommer til tilhøre mindretallet i år også...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 8. februar 2005 #14 Del Skrevet 8. februar 2005 Hun mørke med den grønne toppen sang bra, og så han bergenseren da : I fell in love with two angels Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 9. februar 2005 #15 Del Skrevet 9. februar 2005 Eg heier på ho sportsbutikk-dama frå Vennesla! Jeg også. Jorun heter hun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andie Skrevet 9. februar 2005 #16 Del Skrevet 9. februar 2005 Ja, Jorun er flink. Ellers synes jeg de to bestevennene var interessante. Husker dessverre ikke navn, men dere vet kanskje hvem jeg tenker på? Blir spennende å følge med videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. februar 2005 #17 Del Skrevet 10. februar 2005 Liker iallfall Malin, Alejandro og Jorunn veldig godt så langt.. Så får vi se. Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerert Skrevet 10. februar 2005 #18 Del Skrevet 10. februar 2005 Jeg synes også at Malin var flink. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. februar 2005 #19 Del Skrevet 10. februar 2005 Tidlig å si ja, det er så mange flinke i år!!! Synes du? Nå fulgte jeg riktignok ikke med de to foregående årene, men når de har valgt de 100 beste av 6500 så hadde jeg ventet meg at de fleste ville kunne klare synge rent i det minste. Det er null kontroll på stemme når de er på det beste, og direkte skjærende falskt på det verste. Mine favoritter kommer nok på grunn av sjarme og personlighet, ikke sangtalent. Slik sett har jury-sjefen gjort en bra jobb, for hun var sterkt fokusert på akkurat den biten i utvelgelsesprosessen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Shira* Skrevet 10. februar 2005 #20 Del Skrevet 10. februar 2005 Jeg også. Jorun heter hun Eg og. Ler meg ihel av ho, seie so mykje rart Så likar eg veldig godt Malin og Alejandro. Willy The knipser liker jeg ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå