Gå til innhold

Sykepleier som røyker hasj!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet om ei sykepleier som røyker hasj... Daglig!
Dette er ikke ett rykte jeg har hørt, heller ikke noe jeg bare tror, men som jeg vet, med hundre prosent garanti!!
Hva gjør jeg ?

Anonymkode: ee171...cd1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym melding til arbeidsplassen hens.

Anonymkode: bf6d8...5d8

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hva gjør jeg ?

Bryr deg om deg selv, og legger deg ikke borti andres liv, som du ikke har noe med.

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ikke du noe med! Pass på dine egne saker.

Anonymkode: 078a3...88e

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet om en sykepleier som sender dirtysnaps gjennom hver arbeidsdag og runker på jobb. Mye.

 

Så lenge denne sykepleieren røyker etter jobb så har det vel ikke noe å si.

Anonymkode: d372a...505

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lenge hun ikke er ruset på jobb, og røyker på fritiden så lar du det ligge. 

Anonymkode: 367b2...440

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meld det.

Selv om hen ikke er rusa på jobben, mangler dagligrøykere empati etc og burde ikke jobbe med mennesker i det hele tatt. 

Anonymkode: 1619a...6fb

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Miklo Velka skrev:

Bryr deg om deg selv, og legger deg ikke borti andres liv, som du ikke har noe med.

Typisk norsk svar og helt idiotisk. 

Du må melde fra TS. Dette er alvorlig. 

Anonymkode: 70935...259

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, SnuskeLuska skrev:

Så lenge hun ikke er ruset på jobb gjør du ikke noen ting.

Det er opp til sjefene til den personen å vurdere det. Derfor må de få vite det. 

Anonymkode: 70935...259

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hun røyker både før og etter jobb.

Anonymkode: ee171...cd1

Da er det enda viktigere at du melder. Mener både kommunelege, fylkeslege og arbeidsgiver er instanser du kan bruke til å melde inn sånne forhold. 

Anonymkode: 1619a...6fb

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er alvorlig. Hun er alltid påvirket med det forbruket der. Meld fra til sjefen. 

Anonymkode: 23316...83b

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun hadde vært ruset på jobb hadde dette garantert blitt lagt merke til av kollegaer, eller sjefer. Ville latt dette ligge hvis det var deg, eventuelt tatt det opp med henne personlig. 

Anonymkode: 367b2...440

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du det med 100 % sikkerhet som du selv skriver ? 

Anonymkode: 6eb15...fde

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis hun hadde vært ruset på jobb hadde dette garantert blitt lagt merke til av kollegaer, eller sjefer. Ville latt dette ligge hvis det var deg, eventuelt tatt det opp med henne personlig. 

Anonymkode: 367b2...440

Nå er det slik at hvis man er en bruker som har brukt over lengre tid, så ser man "normal" ut når man røyker og "syk eller sliten ut", så det er ikke rart om ingen legger merke til det. T.o.m leger..

Anonymkode: ee171...cd1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis hun hadde vært ruset på jobb hadde dette garantert blitt lagt merke til av kollegaer, eller sjefer. Ville latt dette ligge hvis det var deg, eventuelt tatt det opp med henne personlig. 

Anonymkode: 367b2...440

Daglig røykere er påvirket hele tiden fordi hasj har laaaang forkortningstid. Derfor blir det gjerne ikke lagt merke til fordi man tror "de bare er sånn" mens de kan ha stikk motsatt personlighet rusfri. Man tror gjerne bare en person er litt treg, lat og arrogant fra naturens side som er en ganske klassisk stoner-karakter. Men rusfri er den personen kanskje kvikk i oppfattelsen og dynamisk. Det er lett å se at en person er stoner hvis en selv har erfaring med hasj, men ellers er det ikke nødvendigvis det. 

Anonymkode: 1619a...6fb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanligvis hadde jeg sakt dette er ikke noe å bry seg, men siden å være sykepleier er et jobb der man har mye kontakt med mennesker (pluss det er forventet at en sykepleier skal også opprettholde samme reglene utenfor jobben når man er autorisert sykepleier), så er det viktig å melde det. Det er kanskje ikke farlig men det kan være ubehagelig for pasienter. Selv min svigermor som er sykepleier har plikt å ikke la barn under 18 drikke hos henne og må anmelde det hvis det skjer, fordi hun er fortsatt en sykepleier utenom jobben sin.

Anonymkode: 4d920...d77

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...