Gå til innhold

Kickspark


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som har det, og noen som bruker det til hundekjøring? Ser jo utrolig kult ut, og den kan legges sammen også: Kickspark-mit-2-Hunden.jpg

 

Anonymkode: 87fcd...784

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En kompis av meg bruker det både om vinteren og sommeren (kickbike om sommeren vel og merke). Han føler at han har bedre kontroll i skogen feks. Men det funker dårlig om du skal la deg trekke av mer enn to hunder, å de bør ha stoppkommandoen godt planet i hodet. Han har ved et par anledninger kommet hjem med kutt i ansiktet osv fordi hundene ikke har stoppet når det brått kom hindring 😅

Anonymkode: 8f854...9a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/15/2018 at 6:26 PM, AnonymBruker said:

En kompis av meg bruker det både om vinteren og sommeren (kickbike om sommeren vel og merke). Han føler at han har bedre kontroll i skogen feks. Men det funker dårlig om du skal la deg trekke av mer enn to hunder, å de bør ha stoppkommandoen godt planet i hodet. Han har ved et par anledninger kommet hjem med kutt i ansiktet osv fordi hundene ikke har stoppet når det brått kom hindring 😅

Anonymkode: 8f854...9a8

Uffda, det var ikke så bra :laugh: Jeg har heldigvis bare èn hund som ikke er så ivrig på å trekke heller.

Anonymkode: 87fcd...784

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest økonomifrue

Jeg har kickbike, men ikke kickspark. Har riktignok prøvd spark og det fungerer veldig bra. Fin trening, men fordel om hunden kan fram, høyre, venstre og stå/vent. 

Jeg bruker hjelm når jeg er ute med kickbike.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...