Gå til innhold

Ting dabber av..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har datet en fyr siden midten av desember. Vi har hatt utrolig god kjemi og kost oss en haug sammen. Vi har skrevet meldinger hver dag nå i en måned. Denne uken har han hatt sønnen og jeg har datteren min, og vi har fortsatt skrevet hver dag. Men de siste dagene har ting dabbet litt av i samtalene våre. Lite flørting og litt "tvungen" samtale. Spør hvordan dagen har vært, hva den andre har gjort osv. Og dett er dett. Jeg liker han så godt, så vil så gjerne ikke at dette skal "dø" ut. Jeg er usikker på når jeg ser han igjen, men blir vel mandag eller tirsdag. 

Nå er jo ting ganske nytt mellom oss. Men jeg lurer jo på om det er litt dødfødt om de ukene vi har barna gjør at vi "mister" hverandre litt liksom. Det er vel kanskje ikke noe å bekymre seg over enda, men jeg er ganske visuell av meg og trenger litt kontakt for å opprettholde interessen 🙈 

Tenker dere at det er lite å tenke på etter så kort tid eller burde vi kunne klare å være i fyr og flamme, flørte og ville skrive sammen om vi begge er interessert? 

Anonymkode: 093b1...115

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 hours ago, AnonymBruker said:

Tenker dere at det er lite å tenke på etter så kort tid eller burde vi kunne klare å være i fyr og flamme, flørte og ville skrive sammen om vi begge er interessert? 

 

Han er nok ikke interessert i et forhold med deg.

Anonymkode: 689a7...c51

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at dere er begge opptatt med barna deres på hver sin kant. Det må være vanskelig å skifte fokus hele tiden, og selv når barna er lagt seg så er dere kanskje begge litt sliten og nyter alene tid. Det er vanskelig og være "på" hele tiden. Og av og til trenger man å møtes for at samtalen skal flyte lettere. Og nå når desember som er fullpakket av ting er over, og hverdagen og januar som er litt grå er her, så er det kanskje ikke så mye nytt å snakke og bygge videre på akkurat nå. Syns ikke du ta sorgene på forskudd så lenge dere fortsatt har kontakt, og begge to tar kontakt. Når dere møtes neste gang så ser du fort om gnisten og interessen fortsatt er til stede.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at menn uansett har alt å vinne på å ta første regning. Det får på en måte ikke blitt feil. Har mer å tape på å unngå det. Vi har ikke oppnådd likestilling i landet for menn tjener faktisk mer enn kvinner og det å betale første regning viser at mannen er villig til å dele. Det gir de rette signalene. Ingen kvinne som ønsker å stifte familie med en mann som teller tiøringer, det er faktisk risikabelt fordi damer stort sett har det største familieansvaret fortsatt. Det er vi som bærer de største konsekvensene av å velge feil. I tillegg vet vi at mange menn kun er ute etter sex, og det at de investerer i meg får meg til å føle at de verdsetter selskapet mitt og er seriøse. I tillegg er jeg fan av at de følger meg hjem hvis det er sent og det ikke er langt å gå. Det går på det å vise at man bryr seg. 

Anonymkode: 583cd...692

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har datet en fyr siden midten av desember. Vi har hatt utrolig god kjemi og kost oss en haug sammen. Vi har skrevet meldinger hver dag nå i en måned. Denne uken har han hatt sønnen og jeg har datteren min, og vi har fortsatt skrevet hver dag. Men de siste dagene har ting dabbet litt av i samtalene våre. Lite flørting og litt "tvungen" samtale. Spør hvordan dagen har vært, hva den andre har gjort osv. Og dett er dett. Jeg liker han så godt, så vil så gjerne ikke at dette skal "dø" ut. Jeg er usikker på når jeg ser han igjen, men blir vel mandag eller tirsdag. 

Nå er jo ting ganske nytt mellom oss. Men jeg lurer jo på om det er litt dødfødt om de ukene vi har barna gjør at vi "mister" hverandre litt liksom. Det er vel kanskje ikke noe å bekymre seg over enda, men jeg er ganske visuell av meg og trenger litt kontakt for å opprettholde interessen 🙈 

Tenker dere at det er lite å tenke på etter så kort tid eller burde vi kunne klare å være i fyr og flamme, flørte og ville skrive sammen om vi begge er interessert? 

Anonymkode: 093b1...115

Jeg tenker at det absolutt ikke trenger å være dødfødt

Men.. det å finne noen....tiltrekning, forelskelse er en prosess. I begynnelsen kan det bli litt ett skritt frem og to tilbake.

Og så er det gjerne sånn at damer blir fortere emosjonelt tiltrekt enn menn...Trekk litt unna tror jeg er lurt. Når dere treffes fokuser på å ha det kjekt sammen. Hadde heller IKKE tatt noe"prat" nå om hva han vil og ikke. Er ikke sikkert han vet enda.

 

 

Anonymkode: 39585...3bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...