Gjest Anonymous Skrevet 6. februar 2005 #1 Skrevet 6. februar 2005 hele helga, og skjønner ingenting... jo, at jeg enda er trett... våkna nylig... (tror noen irl vil si at jeg lyger når jeg har sovet "hele" helga, men det er fakisk nesten sannheta, og nå skjønner jeg ikke hva jeg skal gjøre til natta... Lyst snike meg bort på puben, mangler sigarettpapir, osv - men sikkert ikke noe liv der, bortsett fra depressive animasjoner... Men gjør det noe da, er ganske deprimert animert selv, når jeg kjenner etter...
Gjest Anonymous Skrevet 6. februar 2005 #2 Skrevet 6. februar 2005 Jeg har også sovet i "hele helga". Har vært på jobb hver dag og sovet hele tiden utenom det - og jeg er fremdeles trøtt zzzzzzzzzzzz (hvor er det blitt av sove-smileyen??) Helt pyton, kan sovne nesten hvor som helst om jeg setter meg ned....zzzzzzz
Gjest Anonymous Skrevet 6. februar 2005 #3 Skrevet 6. februar 2005 Bra vi er to da... har sjekket om jeg har kontanter, vil ikke at banken skal vite hvor pengene går... handler om goodwill osv. Så jeg skal ut og ta meg en (en) halvliter... Trur jeg. Bra jeg er trett, kanskje jeg får sitte i fred for en gangs skyld da...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå