Gå til innhold

"Fordeling" av sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har bra sex når vi har sex, men en del ganger føler jeg meg litt snytt fordi det kun blir en blow job på ham og ingenting på meg... Det er aldri andre veien, enten er det blow job eller full pakke, hvor begge får orgasme. Jeg synes det er litt vanskelig å ta opp dette problemet.

 

Hvordan er det hos dere andre?

Anonymkode: d0f93...dc8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sier det rett ut til han om jeg vil ha noe etter han har blitt sugd. En får ikke godt sexliv av å tie, en må prate!

Anonymkode: d2cab...46d

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På dama blir det fingring, slikking, bruk av dildoer/vibratorer til hun har fått iallefall en orgasme. Deretter har vi samleie. Så 80% av nytelsen får hun i forholdet. Jeg liker best å tilfredsstille, så gjør meg ingen ting.:PMange damer får også lite ut av piv, så da er forspill veldig viktig, mens noen er så heldig å komme vaginalt.

Anonymkode: 55d87...61c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så heldig at han gir meg masse oppmerksomhet og flere orgasmer - hver gang :nigo:. Jeg har aldri bedt om det, han gjør det fordi han liker det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør om dere skal ha byttehandel i kveld :) Da får begge to.

Min samboer og jeg har ofte byttehandel, men jeg velger som regel massasje :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun jeg har sex med nå har jeg som mann fokus på at hun blir tilfredstilt. Hun skal helst komme minst tre ganger før det er min tur. Med mindre vi har dårlig tid er det da gjerne først oralsex på henne og evt. på meg, før hun får et par orgasmer m/ vaginal el anal. 

Jeg vil egentlig tro de fleste voksne menn foretrekker at dama kommer først eller hvert fall samtidig. 

Men jeg har vært i forhold tidligere hvor sexlivet døde litt. Da ble det vanskelig å tilfredstille partner skikkelig og hvor hun i liten grad fikk noe ut av det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må si i fra at du trenger mer at du også vil komme. Noen er dessverre så egoistiske at så lenge de blir tilfredsstilt og er fornøyd så tror de automatisk at partneren også er det.

Jeg klarer ikke å skjønne at noen gutter og menn tror at jenter/damer er fornøyd med sexlivet når de aldri får orgasme. Om det er kvinner som aldri greier å komme uansett hva man gjør, så kan jeg skjønne at man liker sexen for nærheten. Men så lenge man greier å komme så vil selvfølgelig kvinner også komme. En gang i blant kan sikkert gutter/menn greie seg uten orgasme, det kan jenter/kvinner også, men selvfølgelig ønsker flertallet orgasmer når man har sex. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva orgasme er. Synes sex er kjedelig, og venter alltid på at han skal bli ferdig. Liker bedre kos på sofaen, ligge until ham, og klining. Lite av det. Savner det.

Anonymkode: b0887...0dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry for utblåsningen over her 😂

For å svare på hva du spurte om. Jeg må aldri spørre, han har bestandig hatt kjempe stort fokus på min nytelse. Men jeg har vært i forhold tidligere hvor jeg måtte si i fra at jeg også ville ha det godt og få orgasmer. Det hjelper som regel å snakke om det, for i de fleste tilfeller vil jo han at du skal nyte du også. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å si rett ut. "Jeg er så kåt jeg, kan du ikke slikke meg siden jeg ga deg blowjob i går?" eller "hey, min tur!" etter du har sugd han.

Anonymkode: 7a64e...aa6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Jentadi skrev:

Jeg er så heldig at han gir meg masse oppmerksomhet og flere orgasmer - hver gang :nigo:. Jeg har aldri bedt om det, han gjør det fordi han liker det.

Sånt hjelper jo TS....

Jeg er rik, så jeg er mye på «forbrukerforumet». Når noen skriver «dårlig råd», så skriver jeg at jeg er rik. Vi er like du og jeg.

Anonymkode: 4b489...b75

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånt hjelper jo TS....

Jeg er rik, så jeg er mye på «forbrukerforumet». Når noen skriver «dårlig råd», så skriver jeg at jeg er rik. Vi er like du og jeg.

Anonymkode: 4b489...b75

TS spurte i sitt HI: hvordan er det hos dere andre? Det var det jeg svarte på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si til ham at han er flink til å slikke og at du er kåt på at han skal gjøre det... 

Anonymkode: d7e5d...9a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...