Thea Skrevet 8. august 2002 #1 Del Skrevet 8. august 2002 Er innom igjen en svipp tur fra varme???? sør trøndelag.Er godt plassert i armkroken til mamma og pappa igjen i anledning bruttæ`rns bryllup på lørdag Thea har det fremdeles bra hun.Har meget meget meget store problemer med å tilpasse meg Drammens klimaet.Blir lissom ikke vant til de fuktige klærne til støtt og stadiget :-? og litt uvant er det dog at jeg allerede 18.30 begynner å bli klar for senga :o Ha nå bestillt internett og venter utålmodig på den.Det skulle ta 3-5 uker visstnok, men når operatøren har fått det for seg at vi har bosatt oss i østmarka et sted der internet forbindelsen er noget dårlig, ble det litt mer surring fra deres side.Passer Thea meget dårlig :-? Begynner på jobb mandag og gleder meg stoooort Samboeren har ferie og har blitt sysselsatt med maling av kjøkken og soverom Som sagt,har det bra.Men hadde noen fortalt meg størrelsen på edderkoppene i Drammen hadde jeg jaggu satt pal i Trøndelag ennda.Ingen tvil om noe annet. Huttetuuuu Se yha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 8. august 2002 #2 Del Skrevet 8. august 2002 Kjempekoselig å se nicket ditt igjen her inne! :D Nå må de der hersens internettfolka få opp farten altså... KG er ikke det samme uten Thea!! Og angående edderkoppene- du venner deg til dem, ja de er svære, men hey, de biter da ikke?.... (såvidt jeg vet) Men om de begynner å hoppe på deg eller senke seg ned til deg fra taket mens du ligger og sover, da er det bare en ting å gjøre.... KILL!!! KILL!!!! Håper du snart får internetten på plass, helt til da får vi bare fortsette å sende SMS Kjempekoooooooooos fra din venninne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 8. august 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 8. august 2002 Det skulle selvfølgelig være ÅSmarka ikke Østmarka.Er ikke så veldig steds orientert for tiden kanskje??? Nøupe :oops: :oops: Jeg har et meget stort kill kill kill instinkt uansett hvor de edderkoppene befinner seg jeg.Men jeg begynner å gå tomt for Se og Hør og Her og nå, noen som vet hvor man finner flue-smekke??? Det som er verst er at du faktisk ser de lodne gufsne kroppene midt blant 15.000 bein.Ugh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå