Gå til innhold

Å hutte tuuuu!!!!!!


Thea

Anbefalte innlegg

Er innom igjen en svipp tur fra varme???? sør trøndelag.Er godt plassert i armkroken til mamma og pappa igjen i anledning bruttæ`rns bryllup på lørdag :)

Thea har det fremdeles bra hun.Har meget meget meget store problemer med å tilpasse meg Drammens klimaet.Blir lissom ikke vant til de fuktige klærne til støtt og stadiget :-? og litt uvant er det dog at jeg allerede 18.30 begynner å bli klar for senga :o

Ha nå bestillt internett og venter utålmodig på den.Det skulle ta 3-5 uker visstnok, men når operatøren har fått det for seg at vi har bosatt oss i østmarka et sted der internet forbindelsen er noget dårlig, ble det litt mer surring fra deres side.Passer Thea meget dårlig :-?

Begynner på jobb mandag og gleder meg stoooort :) Samboeren har ferie og har blitt sysselsatt med maling av kjøkken og soverom ;)

Som sagt,har det bra.Men hadde noen fortalt meg størrelsen på edderkoppene i Drammen hadde jeg jaggu satt pal i Trøndelag ennda.Ingen tvil om noe annet. Huttetuuuu

Se yha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjempekoselig å se nicket ditt igjen her inne! :D

Nå må de der hersens internettfolka få opp farten altså... KG er ikke det samme uten Thea!! :briller:

Og angående edderkoppene- du venner deg til dem, ja de er svære, men hey, de biter da ikke?.... (såvidt jeg vet)

Men om de begynner å hoppe på deg eller senke seg ned til deg fra taket mens du ligger og sover, da er det bare en ting å gjøre....

KILL!!! KILL!!!!

Håper du snart får internetten på plass, helt til da får vi bare fortsette å sende SMS :ler:

Kjempekoooooooooos fra din venninne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle selvfølgelig være ÅSmarka ikke Østmarka.Er ikke så veldig steds orientert for tiden kanskje??? Nøupe :oops: :oops:

Jeg har et meget stort kill kill kill instinkt uansett hvor de edderkoppene befinner seg jeg.Men jeg begynner å gå tomt for Se og Hør og Her og nå, noen som vet hvor man finner flue-smekke??? :)

Det som er verst er at du faktisk ser de lodne gufsne kroppene midt blant 15.000 bein.Ugh :P

:ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...