Gå til innhold

Gutter, mer fokusert på egen nytelse.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg opplever gutter mer eksperimentelle på egen nytelse og egne orgasmer. Erfart flere vil bindes og domineres lenge. En var var spesiell sånn. Han ville teases lenge og måtte bruke ulike sexleketøy på han for å gi han orgasme. Han var veldig ego og selv etter å gitt han omtrent 15 orgasmer på en dag, var han ikke opptatt av min nytelse.

Er det bare meg, eller blir gutter mer og mer fokusert på seg selv og egen nytelse?

Anonymkode: dca4d...482

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter mine erfaringer er "gutter" slik, gjerne også yngre menn. Der i mot liker eldre menn mer å tilfredsstille sin partner.

Anonymkode: c630d...146

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei man skal fokusere på kvinners nytelse.

Anonymkode: a3ef1...0d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Etter mine erfaringer er "gutter" slik, gjerne også yngre menn. Der i mot liker eldre menn mer å tilfredsstille sin partner.

Anonymkode: c630d...146

Enig, de yngre er nok mest ego. Vet ikke om det er pga å oppdaget nytelsen, eller større selvbevissthet over egen sexualitet. For ikke lenge siden var gutta ferdig etter en orgasme.  Han her går det for igjen og igjen.  Virker umettelig. Også rart han ikke tenker på meg.

Anonymkode: dca4d...482

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til når jeg er superkåt ønsker jeg at det er jeg som er fokus. Det er kansje 3-4 ganger i mnd.

Resten av gangene er jeg der for å gi dama nytelse å trenger ikke å komme selv heller. Jeg slikker å kysser mye å er fornøyd med det. Det å gi dame nytelse er helt topp for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kun vært sammen med men som har vært *minst* like opptatt av min nytelse, heldigvis 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Av og til når jeg er superkåt ønsker jeg at det er jeg som er fokus. Det er kansje 3-4 ganger i mnd.

Resten av gangene er jeg der for å gi dama nytelse å trenger ikke å komme selv heller. Jeg slikker å kysser mye å er fornøyd med det. Det å gi dame nytelse er helt topp for min del.

Når du er i det modus, får du mange orgasmer da, sånn som han jeg var sammen med?

Anonymkode: dca4d...482

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, saltyliquorice skrev:

Jeg har kun vært sammen med men som har vært *minst* like opptatt av min nytelse, heldigvis 

Ja, for deg er det heldigvis. Ikke som i, fordi du er kvinne, heldigvis for deg. Men som i, fordi du har den personligheten at du liker at dere fokuserer på hverandre (eller er mer ego?) så passer slike menn best for deg.

Noen personer liker best å fokusere på partneren. Noen personer liker best å få fokus fra partneren. Noen personer liker best at det blir fokusert på hverandre.

Å omtale den ene eller andre type seksuell preferanse (mellom voksne som deltar frivillig) er bare galt.

Anonymkode: 3d2d6...bd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når du er i det modus, får du mange orgasmer da, sånn som han jeg var sammen med?

Anonymkode: dca4d...482

Jeg blir litt "slapp" noen minutter etterpå. I kroppen vel å merke. Pikken ramler nesten ikke ned en gang før den er på tur opp igjen. Er nok klar for en ny orgasme etter 10-15 minutter tenker jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Inkognito A skrev:

Det er vel en av tingene som skiller gutter fra menn, ja.

Egoisme og altruisme har ingen korrelasjon med modenhet, alder og livserfaringer. 

For en rar ting å si. Kan garantere deg at du finner ganske mange menn på eldresenter som er egoistiske å setter sine behov foran andre, ifølge din logikk er disse eldre gubbene på 80+ år egentlig gutter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det finnes nok av jenter som bare ligger der som et slakt og ikke engasjerer seg også, så tror ikke dette er en mannegreie :)

Anonymkode: 9b500...bfc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fillerista
12 minutter siden, WubWub skrev:

Egoisme og altruisme har ingen korrelasjon med modenhet, alder og livserfaringer. 

For en rar ting å si. Kan garantere deg at du finner ganske mange menn på eldresenter som er egoistiske å setter sine behov foran andre, ifølge din logikk er disse eldre gubbene på 80+ år egentlig gutter?

Det var da voldsomt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hr. Aktiv skrev:

Jeg blir litt "slapp" noen minutter etterpå. I kroppen vel å merke. Pikken ramler nesten ikke ned en gang før den er på tur opp igjen. Er nok klar for en ny orgasme etter 10-15 minutter tenker jeg. 

Deilig, spes hvis du har fokus på dama:)

Anonymkode: dca4d...482

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...