Hu i Svingen Skrevet 12. februar 2005 #41 Del Skrevet 12. februar 2005 Det er vel gjennomgående at de som svarer her ikke er fjortiser. Hadde det vert det så er det antaglig mye utseende som fenger, innklusive føreren, og ikke det at det skal være ett redsakp for transport. Så hvis man er voksen i hodet ser man en bil kun som et transportmiddel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Robban43 Skrevet 12. februar 2005 #42 Del Skrevet 12. februar 2005 Sorry folkens men jeg også har ett ønske som står i stil med mitt ego: http://www.nrk.no/programmer/tv/autofil/3161760.html Ønske er ikke det samme som det man sier. Synes mange her sa så mye om bruksvennlighet enn det som egentlig er deres ønske eller mål. He he er ikke langt fra drømmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. februar 2005 #43 Del Skrevet 12. februar 2005 Sorry folkens men jeg også har ett ønske som står i stil med mitt ego: http://www.nrk.no/programmer/tv/autofil/3161760.html Ønske er ikke det samme som det man sier. Synes mange her sa så mye om bruksvennlighet enn det som egentlig er deres ønske eller mål. He he er ikke langt fra drømmen. Hæh??? Que? I don't understand. :-x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 12. februar 2005 #44 Del Skrevet 12. februar 2005 Brukervennlighet er jo egentlig uvesentlig når du først har funnet Bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Robban43 Skrevet 12. februar 2005 #45 Del Skrevet 12. februar 2005 Joda enig i det fordi det sier en del om oss som mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 12. februar 2005 #46 Del Skrevet 12. februar 2005 Denne kvinnen liker litt forskjellige biler: BMW Z3 Audi TT New Beetle Golf Rover MG ( :D ) Etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrine22 Skrevet 13. februar 2005 #47 Del Skrevet 13. februar 2005 Er veldig fornøyd med bilen vi nå har kjøpt jeg. Toyota Avensis 2001 modell. Kjepefin og god å gjøre. Stødig og trygg bil. Kunne tenke meg en "konebil" også da, da ville jeg hatt Toyota Rav4. Her er det altså Toyota som gjelder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maetzii Skrevet 14. februar 2005 #48 Del Skrevet 14. februar 2005 Drømmebilen.. er en Toyota fra sent 70-tall. Celica, Corolla eller Carina.. Som jeg kan lakke selv, med bakhjulsdrift og manuelt gir, og om man først skal drømme, en som har fått satt inn en kraftigere motor enn det den hadde orginalt. *sikle* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SumoBryter Skrevet 17. februar 2005 #49 Del Skrevet 17. februar 2005 Miljovennelige hybrid biler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå