Gå til innhold

Hvilke type bil liker kvinner??


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Hei!

Hvilke type bil liker kvinner best??

- store luksus sedaner feks. Audi A6

- sporstbiler feks. Mazd MX5

- kompakte biler som feks. Golf

- Småbiler feks. Nissan Micra

- Offroadere feks. Honda CRV

- Mellomklassebiler feks. Nissan Primera, Pegout 406

- Flerbruksbiler feks. Oplel Zafira

Selv liker jeg store komfortable sedaner, kjører Audi A6 selv....

Saab. selvsagt. Med over 2-300 hestekrefter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil ha en Cïtroen Pluriel. Eller en C3. Så jeg er vel i småbilgruppen - synes det er meningsløst å bo i by og kjøre en diiiiiiiiiiiiiiiger jeep i selskap med matpakken min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker rene og blanke lys sølvmetallic biler av forholdsvis ny design. Merket driter jeg i.

Skal jeg ha en bil selv, blir det en liten japaner neste gang. En skikkelig jentebil. Nå kjører jeg Neon, og den er deilig å kjøre og lett å få fart på, men er ingen god vinterbil da det ofte iser på innsidene av rutene. Blir ikke tett rundt vinduene. Og den er altfor lav under... slår stadig nedi fartsdumper selv om jeg sniler over dem, og det er ikke noe galt med demperne mine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litjmæ

Det viktigste for meg når det gjelder bil er at bilen er nogenlunde sikker og - hovedsaklig - at den er billig i drift. Det vil si at den skal ikke dra for mye bensin og den skal ikke gå sund i tide og utide slik at servicekostnadene blir høye. Jeg kjører Toyota Corolla og kommer ikke til å skifte merke. Den er helt uslåelig når det gjelder kostnader.

Ellers har jeg alltid sagt at jeg vil ha en rød ferrari når jeg blir rik, men det får vi jo se da :tunge1::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og den er altfor lav under... slår stadig nedi fartsdumper selv om jeg sniler over dem, og det er ikke noe galt med demperne mine...

Har du sjekket lufttrykket i dekkene dine i det siste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg liker best biler som virker. Biler som ikke virker liker jeg veldig dårlig.

Dessuten liker jeg biler som kjører fortere enn f.eks. 30 km/t.

Jeg liker også biler som har fire hjul. Har liten erfaring med de som har tre, men tror nok jeg foretrekker fire.

De bør ha ratt og motor. Strikkmotor er for spesielt interesserte tror jeg.

Farge: alt unntatt brun, oransje og rosa.

Mips

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SUV er det aller, aller teiteste jeg vet og jeg ser virkelig ned på folk som kjører dem (ok, hvis de har behov for å trekke en hestehenger opp på høyfjellet midtvinters, så greit, da).

Foretrekker store sedaner jeg. Også er det veldig, veldig gøy å kjære noe lite og lavt med mye motor, da. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg en mørk grå Toyota Avensis som familiebil, og en rød Toyota Yaris som "konebil".

Og en sølvgrå Toyota Rav4 som bare er tøff, og har plass til masse dykkerutstyr.

Ja, det er faktisk tilfeldig at alle er Toyota. Dette er listen som er satt kun etter utseende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg blir stor skal jeg ha en rød mini, en sånn som er sprek og har to potter midt på bak. Også skal den ha hvite striper på panseret, samt hvitt tak og takluke!

:sjarmor:

Også vil jeg ha en BMW X5 eller X3! Og den skal være svart.

Så jeg liker vel biler som er enten eller tydeligvis. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SUV er det aller, aller teiteste jeg vet og jeg ser virkelig ned på folk som kjører dem (ok, hvis de har behov for å trekke en hestehenger opp på høyfjellet midtvinters, så greit, da).

Så med mindre jeg forteller deg at bilen jeg kjører har vi kjøpt for å komme fram til hytta på vinteren og for å bruke til sjøsetting av båter - så ser du ned på meg?

(Har ikke SUV nå, må låne i de aktuelle tilfellene, men blir nok det når jeg skal bytte ut den bilen jeg har nå)

Kan jeg spørre hva som er så ille med SUV'er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

SUV er det aller, aller teiteste jeg vet og jeg ser virkelig ned på folk som kjører dem (ok, hvis de har behov for å trekke en hestehenger opp på høyfjellet midtvinters, så greit, da).

Foretrekker store sedaner jeg. Også er det veldig, veldig gøy å kjære noe lite og lavt med mye motor, da. :sjarmor:

Hmmm... Kjære Laban; Hvem trekker en hestehenger opp på høyfjellet midtvinters?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel gjennomgående at de som svarer her ikke er fjortiser.

Hadde det vert det så er det antaglig mye utseende som fenger, innklusive føreren, og ikke det at det skal være ett redsakp for transport.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Det er vel gjennomgående at de som svarer her ikke er fjortiser.

Hadde det vert det så er det antaglig mye utseende som fenger, innklusive føreren, og ikke det at det skal være ett redsakp for transport.

Skulle du ønske det var fjortiser som svarte her?

Selv er jeg 30 og foretrekker Citroen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...