Gjest Anonymous Skrevet 6. februar 2005 #1 Del Skrevet 6. februar 2005 Hei! Hvilke type bil liker kvinner best?? - store luksus sedaner feks. Audi A6 - sporstbiler feks. Mazd MX5 - kompakte biler som feks. Golf - Småbiler feks. Nissan Micra - Offroadere feks. Honda CRV - Mellomklassebiler feks. Nissan Primera, Pegout 406 - Flerbruksbiler feks. Oplel Zafira Selv liker jeg store komfortable sedaner, kjører Audi A6 selv.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 6. februar 2005 #2 Del Skrevet 6. februar 2005 Spiller ingen rolle bare den kan kjøre meg fra A til B. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 6. februar 2005 #3 Del Skrevet 6. februar 2005 Kunne tenkt meg ein (Offroad) Toyota Rav4 eller ein (luksus sedan) Audi A6 eller den nye BMW'en til 940 000 M1(???) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 6. februar 2005 #4 Del Skrevet 6. februar 2005 Må bare gjøre oppmerksom på at det faktisk finnes flere typer kvinner, de er ofte like forskjellige som menn. Jeg liker tyske, fete biler, men har venninner som foretrekker små og snertne, stasjonsvogner og gamle skræbber. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 6. februar 2005 #5 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg foretrekker og ønsker meg en SUV... nesten som de Offroaderne dere snakker om, bare litt større. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 6. februar 2005 #6 Del Skrevet 6. februar 2005 Vet ikke om jeg vil kalle en CR-V for offroader, men... Jeg skulle helst hatt to biler jeg, en liten, sporty cabriolet og en litt høy bil med 4WD for å komme fram til hytta + på dårlig brøytede veier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. februar 2005 #7 Del Skrevet 6. februar 2005 Hei! Hvilke type bil liker kvinner best?? Jeg vil tro at heterofile hankjønnsbiler liker kvinner best. Mazda 6, for eksempel, er kjent for å være utrolig kåt på kvinner. Mens Honda Jazz, som opprinnelig skulle lanseres med navnet Honda Fitta og med slagordet "liten utenpå, stor inni" er kjent for sin utagerende lyst på menn. Vanskelig, dette med språk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dru Skrevet 6. februar 2005 #8 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg liker røde biler. Jeg kan til nød gå med på en blå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. februar 2005 #9 Del Skrevet 6. februar 2005 .. jeg liker best blå jeg .. men kan til nød ta til takke med en grå.. så lenge den går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 6. februar 2005 #10 Del Skrevet 6. februar 2005 en SUV.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. februar 2005 #11 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg ønsker meg en Mini Morris,både av den nye og den litt eldre sorten.De er jo så gromme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 6. februar 2005 #12 Del Skrevet 6. februar 2005 - store luksus sedaner feks. Audi A6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 6. februar 2005 #13 Del Skrevet 6. februar 2005 biler som jeg sitter høyt i, og firhjulstrekk. Har suzuki vitara, og trives godt med det :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 6. februar 2005 #14 Del Skrevet 6. februar 2005 Gi meg en Chevrolet Tahoe, en GMC Yukon (XL) eller en Hummer (H1) *sikle* Til sommeren kan jeg gjerne bli sett kjørende rundt i en Peugeot 206 cc eller en Audi TT. Kanskje en Lotus Elise? Ellers tar jeg svært gjerne imot en BMW X5, en Honda CRV eller en Toyota Land Cruiser. Det skal enten være stort eller gå fort, men utifra økonomien min er det nok mer sannsynlig at jeg ender opp med en allminnelig og kjedelig stasjonsvogn *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 6. februar 2005 #15 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg liker store, røffe biler. Helst røde :oops: 4WD er et krav. Ellers er jeg litt glad i biler med sjel. F.eks 2CV og gamle bobler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. februar 2005 #16 Del Skrevet 6. februar 2005 Audi A6 - stasjonsvogn. Sedaner er stygge!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 6. februar 2005 #17 Del Skrevet 6. februar 2005 AudiA6 Ford Focus eller Mondeo Mercedes Liker best tyske biler. Jeg hater Hyundai, Toyota og andre asiatisk produserte biler-stygge og grelle, spesielt Hyundai! Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rimfrost Skrevet 6. februar 2005 #18 Del Skrevet 6. februar 2005 Denne kvinner liker tøffe 4hjulstrekkere som kan komme frem i fjellheimen og som kan trekke hestehengere! Og som har plass til hundebur baki. En ROSA Porsche Cayenne.... eller en pick-up av noe slag. Gjerne Chevrolet eller noe. Jeg har også sansen for sportsbiler. Tøffe små svin! Men ettersom jeg ikke er noe bymenneske er en slik bil altfor upraktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 6. februar 2005 #19 Del Skrevet 6. februar 2005 Denne kvinner liker tøffe 4hjulstrekkere som kan komme frem i fjellheimen. Og som har plass til hundebur baki. Mangler Mann Dog. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 7. februar 2005 #20 Del Skrevet 7. februar 2005 Tja... kanskje en Pussy Wagon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå