AnonymBruker Skrevet 12. januar 2018 #1 Skrevet 12. januar 2018 Hei, mannen fyller år og blir rundt tall og jeg skal gi ham tur og opphold i London tenkte jeg. Vil ikke gi flybilletter, vil ikke at det skal være kjedelig... Planen er at det blir en koselig langhelg for oss i London der jeg spanderer. Så - hvordan kan jeg legge dette frem og gi ham en festlig "gave", gi ham turen på et litt kreativt vis? På jobb foreslo en kollega å gi ham et lite plastfly, en liten hest, en politimann med rar hatt figur... Artig dette altså, men det blir så mye "ting" som bae kastes. Men er åpen for alt av forslag! Takk! Anonymkode: 6d701...8c6
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2018 #2 Skrevet 12. januar 2018 Skriv en sang og syng den for han? Anonymkode: 5da2c...39d 1
Ullvott Skrevet 12. januar 2018 #3 Skrevet 12. januar 2018 Finn ulike Londonbilder, (Big Ben, Tower bridge, Beefeater, London Eye, Dronning Elisabeth, en pint med øl+++) flybilder, bagasjebilder og andre passende motiver på nett og lag en fin collage i ønsket størrelse av dem. Det bør framgå av collagen at dette er et «gavekort» og hva gavekortet gjelder. Collagen setter du i en rimelig ramme som du pakker inn. I motsetning til gjenstandene du fikk forslag om, har i alle fall rammen en mulig gjenbruksverdi. 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2018 #4 Skrevet 12. januar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Skriv en sang og syng den for han? Anonymkode: 5da2c...39d "Kreativt ukvalifisert" har jeg fått høre...så nei. Men skriver du skal jeg skråle jeg Anonymkode: 6d701...8c6
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2018 #5 Skrevet 12. januar 2018 1 time siden, Ullvott skrev: Finn ulike Londonbilder, (Big Ben, Tower bridge, Beefeater, London Eye, Dronning Elisabeth, en pint med øl+++) flybilder, bagasjebilder og andre passende motiver på nett og lag en fin collage i ønsket størrelse av dem. Det bør framgå av collagen at dette er et «gavekort» og hva gavekortet gjelder. Collagen setter du i en rimelig ramme som du pakker inn. I motsetning til gjenstandene du fikk forslag om, har i alle fall rammen en mulig gjenbruksverdi. Dette skal jeg være kreativ nok til å få til Takk også for tips i tillegg. Sant, det kan han like. Han er minimalist til det maksimale Anonymkode: 6d701...8c6
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2018 #6 Skrevet 12. januar 2018 Min mann fyller også år. Skal til London. Jeg tenkte jeg skulle fylle stua med helium ballonger og tape fast konvolutter på alle, så putter jeg bare nedi billetter til fly+ opphold og fotball billetter i vilkårlig konvolutter, så han får trøyd seg en stund Anonymkode: 786c3...be6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå