Gjest Seleena Skrevet 6. februar 2005 #1 Skrevet 6. februar 2005 Går det ann å studere andre kulturar i Norge? Foreks ta eit årsstudium om Brasil? "Brasil - språk og kultur". Eller er det dette som blir kalt "reiseliv"? :oops:
Samantha Skrevet 6. februar 2005 #2 Skrevet 6. februar 2005 Eg tar skuleretta samfunnsfag no. Det er delt inn i fire "fag" og det eine heiter Afrika-studium. Lærer masse masse om Afrika og det er studietur til Kenya. Eg fikk tilbud om å vere med på et Vietnamstudium i høst. Det var 1 semester og ca.2mnd forgikk i Vietnam trur eg. Vil jo egentlig tru det fins fleire liknande ting. Men eg har egentlig ikkje peiling
Gjest Seleena Skrevet 6. februar 2005 #3 Skrevet 6. februar 2005 Kva har du lyst å bruke det til? Er det ein bachlorgrad du held på med?
Samantha Skrevet 6. februar 2005 #4 Skrevet 6. februar 2005 Altså... Eg var ikkje med på det Vietnamstudiet. Hadde veldig lyst, men fikk vite om det 11 dagar før det skulle starte, så det gikk ikkje for min del. Synd! Det eg tar no er en del av lærarutdanning. Så viss eg bestemmer meg for å begynne på allmennlærar til hausten er eg ferdig med eit semester av 3.året. Viss eg ikkje vil gå lærar kan det brukast til andre ting. Kan f.eks vere nyttig innen media og reiseliv. Konklusjon: Egentlig berre fjasar eg, men noko må eg jo gjere
Gjest Anonymous Skrevet 6. februar 2005 #5 Skrevet 6. februar 2005 Kulturstudier kan jo være flere ting. Det kan være kulturfag ved Høyskolen i Telemark og Universitetene eller det kan være en Master i Sosialantropologi (internasjonale kulturstudier). Kulturstudier kan dreie seg om historie, musikk, idrett, bevaring, etnologi, antropologi, litteratur, kunst, natur/friluft, økonomistyring, ledelse, administrasjon, m.m. Dette er et ganske omfattende og variert felt, så det gjelder kanskej å være noe mer spesifikk?
Gjest Seleena Skrevet 6. februar 2005 #6 Skrevet 6. februar 2005 Kulturstudier kan jo være flere ting. Kulturstudier kan dreie seg om historie, musikk, idrett, bevaring, etnologi, antropologi, litteratur, kunst, natur/friluft, økonomistyring, ledelse, administrasjon, m.m. Dette er et ganske omfattende og variert felt, så det gjelder kanskej å være noe mer spesifikk? Ah, shit! Kan det? No må eg jo utdjupe kva eg vil og greier... Såg for meg at eg studerte ein kultur og to og blei litt ekspert på det området etter ein bachlor og kanskje ein master. Reise der til, utforske, kunskap om mat, skulesystem, korleis folket har det,lære språket. Få jobb som lærar, journalist, reiseprogramleder? Osv...
Gjest Seleena Skrevet 6. februar 2005 #7 Skrevet 6. februar 2005 Det eg tar no er en del av lærarutdanning. Så viss eg bestemmer meg for å begynne på allmennlærar til hausten er eg ferdig med eit semester av 3.året. Ja det var denne allmennlærar utdanninga då. Har alltid lurt på kva ein skal gjere etter det andre året. Kan man studere 3. og 4. år på universitetet? For å ta det meir spesifikk: Eg tek årsstudium i idrett eller samfunnsfag og startar på lærarutdanninga etter det. Kva skal eg finne på det 3. året då? Eit anna fag?? Er det noko som forvirrar meg mest i dette utdanningssystemet så er det lærarutdanninga.
Samantha Skrevet 6. februar 2005 #10 Skrevet 6. februar 2005 Ja det var denne allmennlærar utdanninga då. Har alltid lurt på kva ein skal gjere etter det andre året. Kan man studere 3. og 4. år på universitetet? For å ta det meir spesifikk: Eg tek årsstudium i idrett eller samfunnsfag og startar på lærarutdanninga etter det. Kva skal eg finne på det 3. året då? Eit anna fag?? Er det noko som forvirrar meg mest i dette utdanningssystemet så er det lærarutdanninga. Det forvirrar meg veldig og! Men no trur eg at eg har begynt å skjønne litt meir... Har ei venninde som går lærar og ho har forklart meg de. Om du tar det 3. året først, så kan du då hoppe rett på 4.året og vere ferdig tidligare enn forventa. Men du blir då ikkje i den samme klassa. Går og an å ta samf.fag og norsk (i alle fall dei to) som nettstudent. Dvs: Du kan ta 3. og 4. året samtidig som en går dei 2 første åra på lærarskulen. (For dei med veldig stor kapasitet og viljestyrke vel og merke) Eller evt jobbe/arbeide med skule heime og berre levere oppgåver og ta eksamen. Eller du kan ta som du sa eit anna fag då, og stille sterkare når du skal søke jobb. Mange løysingar! Eg blir kjempeforvirra av å lese på nettet og i studiebøkene om den utdanninga, så eg masar og grev på dei som går det sjølve... :-)
Gjest Seleena Skrevet 6. februar 2005 #11 Skrevet 6. februar 2005 Kjempelurt å spørre og bruke dei som allerede har gått det. Lærer meir slik enn av å lese på internett. Eg er så usikker på kva eg vil studere og er som ein fis i ei korgstol!
Samantha Skrevet 6. februar 2005 #12 Skrevet 6. februar 2005 Eg er så usikker på kva eg vil studere og er som ein fis i ei korgstol! Me 2.... :klø: Men du helde vel på med 3.året på vdg no? Eg er 23 i år og veit fortsatt ikkje kva eg skal gjere. På tide å begynne å stresse? I dooo believe so yeees! Gleda meg i alle fall til å høyre kva du bestemmer deg for, når den tid kjem :-)
Samantha Skrevet 6. februar 2005 #14 Skrevet 6. februar 2005 Men du har jo starta! Njaaa.... Starta og starta. Tar samf.fag "berre for å ta noko", veit ikkje om eg får brukt det seinare.
Gjest Anonymous Skrevet 7. februar 2005 #15 Skrevet 7. februar 2005 Du kan ta toårig kulturfag ved diverse høgskoler i Norge. Der lærer du om forskjellige kulturer/kulturanalyse/prosjekt-feltarbeid/kulturvern og flere fag. Det er utrolig spennende (har gått det selv). Etter dette kan du søke direkte innpass til mellomfag i sosialantropologi på universitet. Løkka t!
Gjest Anonymous Skrevet 7. februar 2005 #16 Skrevet 7. februar 2005 Du kan studere Samisk kulturkunnskap ved Universitetet i Tromsø. Tidligere kaltes det semesteremne, nå er det 30 stp. Helgesamlinger, to av samlingene legges ut i distriktet, den ene til Sametinget i Karasjok. Se linken http://uit.no/studier/5278/311586
glaciera Skrevet 7. februar 2005 #17 Skrevet 7. februar 2005 På UiO, HF, kan du ta bachelorgrader i språk/kultur innenfor ulike regioner. Jeg tror de har Nord-Amerika, Midtøsten/Nord-Afrika, Asia (Kina, Japan og deromkring) og Sør-Asia (indiske subkontinent). Tar jeg ikke feil finnes Latin-Amerika som eget studium i Bergen, og i Uppsala, Sverige, har de Nordens beste senter for Afrikastudier. Kort sagt: masse muligheter! Jeg tror alle disse studiene inneholder utenlandsopphold minimum ett semester. Jeg tror likevel ikke du skal overvurdere hvor lett det er å skaffe seg en kul jobb som består av å cruise rundt og skrive/rapportere fra yndingslandet ditt etterpå....
Gjest Seleena Skrevet 7. februar 2005 #18 Skrevet 7. februar 2005 Jeg tror likevel ikke du skal overvurdere hvor lett det er å skaffe seg en kul jobb som består av å cruise rundt og skrive/rapportere fra yndingslandet ditt etterpå.... Det er eg fullt klar over!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå