Gå til innhold

Liker du overraskende besøk?

Liker du at folk stikker innom?  

1. 1. Liker du at folk stikker innom?

• Ja!
      32
    • Nei
      36

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg syns det er hyggelig, og kan godt gå på slike besøk selv også. Nå har jeg det alltid såpass rent og ryddig at den biten ikke bekymrer meg, det er verre med servering, men som regel slenger man sammen noen vafler i en fart.

Videoannonse
Annonse
Gjest lilletroll
Skrevet
Jeg hater å få overraskende besøk.

Og det er kanskje fordi vi sjelden har det ryddig hjemme :oops:

Men om folk ringer og sier at de stikker innom om en halvtime, så er det greit.

Samme her :oops: Et kvarter før er også greit!! Er jo ikke SÅ bomba hjemme liksom......men står de bare plutselig på døra....nei da ville jeg blitt veldig ukomfortabel....

Gjest Anonymous
Skrevet

Nå skjer det sjelden eller aldri at det ramler folk uanmeldt inn, og jeg må si jeg absolutt foretrekker en halvtimes varsel.

Gjest Lady76 ikke innl.
Skrevet

Nope!

Jeg vil få beskjed på tlf eller sms først.

Hvis jeg ligger i nattkjolen, sløv i sofaen & vil stappe snop i trynet, så vil jeg helst ikke ha besøk, men bare kooose med typen :)

Skrevet

Jeg er utrolig lite impulsiv og liker å vite på forhånd om/når vi får besøk. :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

I en hektisk hverdag, så synes jeg det er passende å ringe å si hei,vi stikker innom dere i løpet av etterm. da kan du svare om de passer eller ei.

je iker å by folk på noe....

Hater å bli forstyrret da eg har fri tidlig på dagen.

Det er en selfølge at man kan dra til folk tidlig pga de har fri? Ikke hos meg.

virker som om noen ikke forstår at je er sliten og trenger tid på morgenen.

Så derfor ring.

Likeledes på søndager, vi oser lenge,men sker at vi blir forstyrret av ringeklokka. Ikke f om vi åpner. Rng først

Skrevet
De som kommer overraskende til oss er våre beste venner. Jeg trenger da hverkan å rydde eller sminke meg for mennesker som er skikkelig glad i meg!!?

:enig_animasjon:

jepp! I tillegg mener jeg at når folk kommer uanmeldt på besøk settes ikke lista så høyt for å få noe å spise på heller. Vi har da alltids noe frukt. Iallefall tenker jeg sånn når jeg drar på besøk uten å si fra. Kjekt det!!!

Skrevet

Bare koselig det, så sant det passer da.

Nå er det sjelden nevneverdig med rot her i huset (er ryddegæær'n.. :wink: ) så det er sjelden noe problem.

Er vel også vant med å få uanmeldt besøk, vi bor jo ved siden av svigers så det er jo ikke til å unngå..

Skrevet
De som kommer overraskende til oss er våre beste venner. Jeg trenger da hverkan å rydde eller sminke meg for mennesker som er skikkelig glad i meg!!?

For min del er det ikke snakk om å få beskjed for å rydde eller sminke meg, men for å avslutte det jeg holder på med eller å kunne si fra at det ikke passer. Når dagene stort sett går i ett syns jeg det er greit å kunne bestemme selv når jeg vil bruke fritiden min på å være sosial ;)

Skrevet

Jeg liker begge deler jeg.

Egentlig er det greit å få beskjed noen minutter før slik at jeg kan "hykle" slik at det ser ryddig ut.

Men om folk kommer uten varsel, så får de ta det som det er og det går jo greit det også.

Jeg stikker gjerne innom slik selv også. Men ringer for å sjekke om folk er hjemme. Og man regner jo ikke akkurat med at det skal passe med besøk heller da, om man stikker innom.... så man har jo antennene ute for om man bør gå etter ti minutter eller kan sitte en time eller to.

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Jeg hater overraskende besøk. Ikke det at jeg har det spesielt rotete eller har ingenting å servere,men jeg er ofte sliten etter jobb og ligger på sofaen i pysjen og føler meg lite lekker(mine venner er sevfølgelig like glad i meg om jeg er sminket eller ikke,men det har noe med om man føler seg vel)

Blir skikkelig stressa om det plutselig ringer på døren,og det hender at jeg lar være å åpne :oops:

Skrevet
Blir skikkelig stressa om det plutselig ringer på døren' date='og det hender at jeg lar være å åpne :oops:[/quote']

Akkurat som oss! Ble så glad av å se det, jeg og sambo har følt oss som skikkelige særinger! :ler:

Skrevet

Nei liker ikke at det ringer på døra.

Gjest Anonymous
Skrevet

det skjer veldig sjelden her jeg bor, men... og det HAR hendt jeg ikke har åpnet. er ikke spesielt sosial av meg når jeg ikke kan bestemme selv...

ellers kommer det an på hvem det er og hva de forventer. Jeg har en helt grei standard hjemme, det flyter aldri heeelt over av rot og slikt, men svigermor feks virker som hun "forventer" at man skal ha det strøkent selv til små og uplanlagte besøk. Ikke at hun sier noe i klartekst, men. Da synes jeg det blir plagsomt - hensikten med besøket bør i hvert fall være å slå av en prat og ha det hyggelig, ikke inspisere.

Skrevet

Nei, det er bare stress, og de som kjenner meg vet det. :)

Skrevet
Jeg hater å få overraskende besøk.

Og det er kanskje fordi vi sjelden har det ryddig hjemme :oops:  

Men om folk ringer og sier at de stikker innom om en halvtime, så er det greit.

Signerer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...