AnonymBruker Skrevet 11. januar 2018 #1 Skrevet 11. januar 2018 Er totalt tom for tiden. Tok blodprøver hos legen, og har omtrent ikkeno' B12. Han har foreskrevet injeksjoner en gang i uka framover (fem uker tro?) Har manglet B12 en gang før, men det er mange år siden. Da fikk jeg tabletter og husker ikke hvor lang tid det tok før det hjalp.... Er det noen som har tatt/tar sprøyter som kan si noe om erfaringer? Anonymkode: a4771...ed2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2018 #2 Skrevet 11. januar 2018 Tok vel et par måneder mener jeg før jeg ble mye bedre. Jeg hadde dog mistet smakssans og sov minst 13 timer i døgnet. Jeg begynte også med det hver uke. Nå tar jeg hver måned og det har jeg gjort i ett år. Tenker å begynne med annenhver måned og se hvordan det funker fremover. Anonymkode: 9dc19...dcb
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2018 #3 Skrevet 12. januar 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Tok vel et par måneder mener jeg før jeg ble mye bedre. Jeg hadde dog mistet smakssans og sov minst 13 timer i døgnet. Jeg begynte også med det hver uke. Nå tar jeg hver måned og det har jeg gjort i ett år. Tenker å begynne med annenhver måned og se hvordan det funker fremover. Anonymkode: 9dc19...dcb Takk! Jeg sover ikke så mye, men jeg er konstant trøtt. Utslitt uten å få sove, liksom... Er svimmel, utslitt, hjertebank, hodepine og blir fort anpusten (fortere enn vanlig ) Har i tillegg sår i munnvikene som aldri gror og tunga mi er "glatt"ere enn den pleier.... Manglet visst store mengder jern også, men der skulle jeg ta tabletter, så jeg håper B12-sprøytene virker kjapt.... Et par måneder hørtes lenge ut.... Anonymkode: a4771...ed2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå