Gå til innhold
AnonymBruker

dusje i svømmehall

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det innafor å ikke dusje håret før man skal ut i bassenget i svømmehall? jeg har det selvfølgelig oppsatt i dott og dukker ikke i bassenget. Jeg svømmer en del på Pirbadet i Trondheim for trim, og lurer på om dette er sosialt akseptert. Vil gjerne slippe å bli våt u håret hver gang

Anonymkode: 08c89...847

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nei.

Dusj hele kroppen når du skal i svømmehall, eller så kan du og den hydrofobe dotten din heller trimme i Theisendammen.

Anonymkode: d2e7d...3b6

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Det tror jeg er OK. Jeg dusjer alltid hele kroppen, men ser det er endel damer som ikke vasker håret og dukker ikke i bassenget. 

Anonymkode: 47500...19e

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Det er egentlig ikke innafor, men det er mange som ikke dusjer håret. Hvis du ikke dukker under i bassenget heller er det vel greit nok

Anonymkode: 4434f...e5c

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
stan

Hvis du bruker badehette, hjelper det jo mye.

Det er jo uansett rumpa det er viktigst får en vask før man går i badet. Og det er såpass mange som dusjer med badetøyet på, og på den måten drar med seg dritten si ut i bassenget, at et udusjet hår gjør lite til eller fra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her