Gå til innhold

Du som har hatt neseoperasjon nr.2

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg opererte nesen min for snart ett år siden (Plastisk kirurgi.). Jeg er ikke fornøyd med resultatet og har vært på konsultasjon med kirurgen om å fixe dette. Det jeg ikke er fornøyd med er at han har smalet nesen mye mere enn det vi var enige om under første konsultasjon. 

Så, da jeg var på konsultasjon igjen hos han nå nylig så mener han at han ikke ville gått inn der og bygget opp nesen med noe bein da dette vil påvirke utseendet på resten av nesen. Jeg vil gjøre nesen bredere siden den har blitt for smal. Pluss at han mener at han vil gjøre den bredere kun med fett. Jeg mener at fett ikke vil gi ett langvarig resultat og jeg er ikke interessert å operere nesa for andre gang for å få ett kortvarig resultat. Jeg kan tenke meg at en kombinasjon av ben, brusk og fett vil gi et riktig resultat. Man bør vel bygge opp nesen med det som man i utgangspunktet fjernet. Og han har jo fjernet både ben, brusk og fett.  Det jeg ikke klarer å forstå er hvordan for eksempel neseryggen og nesetippen skal få endret form ved at han skal gjøre sidene bredere. Er det noen her som har fått en lignende operasjon ? 

Magefølelsen min sier at han ikke vil gjøre det med ben osv fordi det er en mer komplisert operasjon og han ikke gidder da jeg får gratis ny operasjon siden jeg ikke er fornøyd med resultatet. På en annen side tenker jeg " hva med hvis han ikke er erfarin nok og ikke vil bygge opp nesen med ben og brusk fordi han ikke klarer det eller han vet at resultatet ikke vil bli bra. Dette er altså snakk om en liten justering og ikke en nese som er helt deformert osv... 

Setter stor pris å høre erfaringer fra dere.

Anonymkode: 4c718...7e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan også tilføye at jeg gjerne vil høre om noen vet om en kirurg lærer ( i sin utdannelse) om hvordan man bygger opp en nese og ikke bare å fjerne deler av en nese. 

Ts 

Anonymkode: 4c718...7e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...