Gå til innhold

Hva å finne på? Plis svar


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kjeder meg noe forferdelig! Vet noen hva jeg kan finne på? Evt med venner?

orker ikke å bare møte en venn og ikke finne på noe, da ender vi bare opp med og sitte på mobilen og ikke gjøre noe.

frister ikke så veldig med shopping eller bowling og sånn, med tanke på at dette er noe jeg har blitt ganske lei av.

forresten så er jeg 15 år:) Plis hjelp! Jeg vet det er normalt og kjede seg litt av og til, men dette "problemet" kommer opp hele tiden.

 

Anonymkode: 7f271...988

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg kjeder meg noe forferdelig! Vet noen hva jeg kan finne på? Evt med venner?

orker ikke å bare møte en venn og ikke finne på noe, da ender vi bare opp med og sitte på mobilen og ikke gjøre noe.

frister ikke så veldig med shopping eller bowling og sånn, med tanke på at dette er noe jeg har blitt ganske lei av.

forresten så er jeg 15 år:) Plis hjelp! Jeg vet det er normalt og kjede seg litt av og til, men dette "problemet" kommer opp hele tiden.

 

Anonymkode: 7f271...988

Hva av aktiviteter liker du vanligvis å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spill brettspill/tv-spill/dataspill, legg puslespill, bak sammen, lag noe mat, gå en tur, gå på kino, dra i svømmehallen, lær dere å sy/male/strikke/..., dra på fest, tren sammen, les en bok (alene), se tv-serier, redesign klær (antar dere er interessert i mote/klær siden dere er lei av shopping), lag et band. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, emilie123 skrev:

Hva av aktiviteter liker du vanligvis å gjøre?

Er egentlig ikke så særlig glad i mange aktiviteter, men jeg liker og danse hvis det kan til hjelp? Eller spille volleyball men det er jo ikke aktuelt nå med tanke på været

Anonymkode: 7f271...988

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er egentlig ikke så særlig glad i mange aktiviteter, men jeg liker og danse hvis det kan til hjelp? Eller spille volleyball men det er jo ikke aktuelt nå med tanke på været

Anonymkode: 7f271...988

Hva med å melde seg på et dansekurs i en eller annen form? Da får du sosial omgang med andre og trim i tillegg. Vet jo ikke hvor du bor, om det er mulig. Eller hva med å spille volleyball i en klubb? Mulig du også kan få flere venner også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker å sove på vinteren. Og se på søte kattunger på Youtube. Ingenting annet å finne på. :P

Kanskje høre på lydbøker eller trene yoga eller noe sånt innendørs? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, emilie123 skrev:

Hva med å melde seg på et dansekurs i en eller annen form? Da får du sosial omgang med andre og trim i tillegg. Vet jo ikke hvor du bor, om det er mulig. Eller hva med å spille volleyball i en klubb? Mulig du også kan få flere venner også.

Jeg går på treningsstudio, men det er liksom ikke noe jeg orker og gjøre vær dag. Jeg vil finne på noe og gjøre her og nå:)

Anonymkode: 7f271...988

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hadley skrev:

Jeg liker å sove på vinteren. Og se på søte kattunger på Youtube. Ingenting annet å finne på. :P

Kanskje høre på lydbøker eller trene yoga eller noe sånt innendørs? 

 

HHAHAH må le!! Dette er legit meg!! 

Anonymkode: 7f271...988

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Morsomme telle-tråder her på Kvinneguiden, og andre debatt-forum på Internett...

 :mynona:

Anonymkode: 897a8...394

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg går på treningsstudio, men det er liksom ikke noe jeg orker og gjøre vær dag. Jeg vil finne på noe og gjøre her og nå:)

Anonymkode: 7f271...988

Du skriver at du stadig kjeder deg. Hvis du feks begynner i en volleyball klubb så vil du få mindre tid til å kjede deg ellers. Da vil du kanskje nyte mer tiden du ikke har noe å gjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å lære seg å strikke? Da kan du strikke motegensere som koster flere tusen til sånn 500 kr. Det er en motivasjon. Samt at du kan være kreativ med å strikke plagg. 

Se på netflix mens du strikker. Da blir det gensere mens du nesten ikke gjør noen ting.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta et varmt bad hvor du har tent lys, og se en serie samtidig? Du kan også bake noen deilige og enkle muffins som du kan kose deg med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stemmer for å begynne på dansestudio eller spille volleyball i en klubb. Om du ikke liker det så er det jo bare å slutte, men om du liker det så får du masse glede av det i årene fremover. Du vil få nye venner med lignende interesser og du får noe å gjøre så du ikke kjeder deg sånn. Eller prøve ut noe annet som kan virke morsomt for deg.

Anonymkode: 61df6...46d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...