AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #1 Skrevet 10. januar 2018 Finnes det egentlig intimservietter, eller er det vanlige våtservietter noen bruker der nede? Jeg lurer på om noen har tips til noen som ikke setter igjen spritsmak/parfymert smak eller lukt, altså helt nøytrale våtservietter man kan bruke? Tenker på i situasjoner hvor man føler for en nød-kattevask, for eksempel etter en kveld på byen og man skal bli med en mann hjem og vil tørke over underlivet for at det skal smake og lukte best/mest nøytralt som mulig etter noen timer på dansegulvet, og man ikke akuratt har tilgang til å stå å sprike med bena med klut over vasken på fellestoalettet.. Det viktigste er at de ikke setter igjen lukt og smak sånn som noen våtservietter man får i pakke på restauranter gjør. De har vel sprit i tror jeg. Finnes det noen med helt nøytral rengjøring som ikke setter igjen såpesmak eller lignende? Anonymkode: 08ad4...78f
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #2 Skrevet 10. januar 2018 Alan servietter er ok,så kan man ho våte dem litt først..og man svir ikke av de Mente asan.. Anonymkode: 0b77a...10b
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #3 Skrevet 10. januar 2018 Ja det finnes. Disse er skikkelig freshe https://www.lyko.no/deodoc/deodoc-intim-deowipes-10st jeg har gått tom men skal definitivt bestille flere. Anonymkode: 72059...7cc
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #4 Skrevet 10. januar 2018 Jeg bruker baby wipes, de er ganske milde. Anonymkode: 52e37...29e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå