Gå til innhold

Hva er galt med dere kvinnfolk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter at vi tekstet sammen litt frem og tilbake, vi ble litt kjent osv. Hennes søster satt oss sammen. Så sa jeg at tenker å møtes og ta en kaffe sammen evt når det passer for henne? Hun plukka en dag neste uke etter jobb??! Wtf?? Jeg rekker så vidt å gjøre ting etter jobben? Hun jobber heller ikke i helgen, så hvirfor ikke bare møtes i helgen?? Faena??

 

Anonymkode: a6603...97b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om det ikke passer for deg så må du jo foreslå en dag som passer da. Kanskje hun har planer i helgen og det passet bedre med neste uke, hva er unormalt eller galt med det?

Anonymkode: 97163...065

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, hvorfor sier du ikke bare i fra at det passer bedre med helgen da? Mannfolk!!

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Dere kvinnfolk»? 

Hva har jeg gjort deg? 

Hu sa når det passet for henne. Om det ikke passer for deg så må du jo si det da! Herregud snakk om å lege storm i et vannglass. Du får heller spørre om hun vil møtes til helgen, hun er ikke synsk som ser at du kun er ledig i helgen. Dramaqueen

 

Anonymkode: 72fab...ec2

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Outlander skrev:

Tja, fikk du sende sms før eller etter barne tv?

Etter 😂

Anonymkode: a6603...97b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun vet ikke om hun liker deg in real life. Hun vil vel prioritere helgen på annet. Dessuten er det enklere å kunne tidsbegrenset kaffemøtet på en hverdag (i tilfelle det er mismatch). Slapp av, hvis hun liker deg blir du sikkert prioritert annerledes etter hvert.

Endret av Guppy88
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Calandria skrev:

Så si at det passer bedre i helga, da vel.

Ja, kanskje det blir for masete da? Vil ikke være sånn type?

Anonymkode: a6603...97b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, kanskje det blir for masete da? Vil ikke være sånn type?

Anonymkode: a6603...97b

I steden for lager du en tråd om det på et kvinneforum? 😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, kanskje det blir for masete da? Vil ikke være sånn type?

Anonymkode: a6603...97b

Men herregud da.... si at det er litt vanskelig å få set til etter jobb, men at du gjerne vil ta en kaffe med henne til helga om det passer henne. 

 

Anonymkode: 72fab...ec2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Catalina Culès
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, kanskje det blir for masete da? Vil ikke være sånn type?

Anonymkode: a6603...97b

Nei, det er ikke mas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjønner godt at hun ikke vil sette av helgetid, når hun ikke vet om hun er interessert. Med menn er det nok litt annerledes. Er dama fin på bildet, er de automatisk interessert!

Anonymkode: 90862...704

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er psykologen min også. Skal ALLTID møtes på virkedager. Er så jævlig irriterende.

Anonymkode: 2602a...0a6

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du spurte henne når det passet for henne, hun foreslo en dag og nå er du sur fordi hun ikke foreslo i helgen?! Men i alle dager, bare fortell henne at det passer best i helgen da - er det nødt til å være så innmari vanskelig? Jeg har selv ofte avtaler med folk etter jobb, og foretrekker det - i helgene er det ofte større ting som er planlagt, eller jeg vil helst bare ha fri. 

Du høres ut som en komplisert type å være sammen med, hvis dette er så frustrerende for deg at du måtte komme hit å lage en tråd om "hva som feile kvinnfolk".

Anonymkode: e1bd0...27f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, JuliaKepler skrev:

Hvorfor kaste bort en helg på deg? Du virker jo ikke riktig skrudd sammen

Enig. Jeg syntes i utgangspunktet menn som bare vil møtes i helgen eller på kvelden er useriøse. Kan du ikke sette av 1,5 time etter jobb til en kaffe eller middag så er du ikke klar for å ha dame uansett.

Anonymkode: 6e5eb...c88

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...