AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #1 Skrevet 10. januar 2018 Sliter med å sove og har lest at å gå tur om kvelden kan hjelpe. Skal jeg gå rett før jeg legger meg, eller hvor lenge før er best? Anonymkode: f8257...a3f
Elán Skrevet 10. januar 2018 #2 Skrevet 10. januar 2018 Ikke rett før du legger deg. Om du legger deg i 11-tiden, ville jeg nok gått rundt 8. Generelt er det bra å gå en tur om dagen på minimum en halvtime, men ikke gå rett før du legger deg da det ofte kan aktivere hjernen pga økning i puls. Det kan også være lurt å gå på dagen om du har mulighet, gjerne i dagslys nå i mørketiden så kroppen din får litt naturlig D-vitamin.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #3 Skrevet 10. januar 2018 3 minutter siden, Elán skrev: Ikke rett før du legger deg. Om du legger deg i 11-tiden, ville jeg nok gått rundt 8. Generelt er det bra å gå en tur om dagen på minimum en halvtime, men ikke gå rett før du legger deg da det ofte kan aktivere hjernen pga økning i puls. Det kan også være lurt å gå på dagen om du har mulighet, gjerne i dagslys nå i mørketiden så kroppen din får litt naturlig D-vitamin. Prøver å få gått om dagen når det er lyst, men her oppe i nord er ikke det særlige lenge, og det er ofte jeg har forelesning på det tidspunktet. Anonymkode: f8257...a3f
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2018 #4 Skrevet 11. januar 2018 Gå heller på ettermiddagen enn kvelden om du ikke kan på dagtid! psykologen min sier at jeg ikke bør gå på tur om kvelden fordi jeg sliter med søvnen, de gangene jeg har gjort det nettene nettene blitt verre enn vanlig. Anonymkode: d5d40...1af
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå