ErJoSåUsikker Skrevet 10. januar 2018 #1 Skrevet 10. januar 2018 Jeg bruker et digitalt øretermometer fra braun, men i dag når jeg har tatt temperaturen på meg selv så har det vært veldig stor forskjell på hva det viser.. Har målt tre ganger i hvert øre og finner gjennomsnittet, men det er veldig forskjellig mellom ørene. Har noen erfaring? Skal jeg legge til 0.5 grad? Vet det kreves en del øving med å ha termometeret rett, men føler jeg begynner å skjønne det nå.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #2 Skrevet 10. januar 2018 Hva sier bruksanvisningen? Er termometeret kalibrert til å legge til, eller sier produsenten at du må legge til selv? Øretermometer har masse feilkilder. Anonymkode: 07bc6...152
ErJoSåUsikker Skrevet 11. januar 2018 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2018 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva sier bruksanvisningen? Er termometeret kalibrert til å legge til, eller sier produsenten at du må legge til selv? Øretermometer har masse feilkilder. Anonymkode: 07bc6...152 Takk for tips! Det skal jeg sjekke!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå