AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #1 Skrevet 10. januar 2018 (endret) Hei! Jeg skal ta silikon om 3 uker og har noen spørsmål, så håper på SAKLIGE svar og erfaringer fra andre selv om det er mange tråder om silikon her:) Vet man skal spørre kirurgen om spørsmål, men har snakket med han å. Er fint med erfaringer fra andre med silikon! Skal ta på Aleris hos doktor Bruno Cvjetcanin, noen med erfaring hos han eller Aleris? Personlig føler jeg aleris er litt dårlig og treg å svare epost, mobil og har ikke alltid sykepleier eller doktor som kan om den type operasjon jeg skal ta. MEN når jeg var på konsultasjon følte jeg meg så trygg på kirurgen, så vil gjerne ha han! Itillegg er det livs garanti på puppene, så hvis noe skjer fikser de de gratis. Noe som å er utrolig betryggende. Jeg skal ha moderat profil over muskelen, men litt usikker om jeg skal ta 300 eller spørre om 310-325. Grunnen til at jeg skal ta silikon er fordi jeg fikk veldig store pupper i ung alder også har jeg gått fort ned i vekt for 2 år siden circa og da mistet jeg mye pupp og de begynte å henge....Har ikke flate bryster nå, men er så slappe så har litt å fylle ut. Personlig syns jeg silikon pupper er fint og har ikke noe imot at de ikke er super naturlige, selv om jeg ikke vil de skal bli for vulgære. Vil ha litt størrelse på de, men vil ikke at de skal begynne å henge hvis de blir for tunge/store. Noen erfaringer på det å? Lurer å på når man kan starte på jobb igjen. Jobber som servitør å tenker å begynne sånn smått etter 11-14 dager. Ta noen vakter som jeg vet blir rolige og jeg ikke jobber alene, så de andre på jobb kan ta det litt tunge arbeidet. Når var dere tilbake i full jobb? Tar også imot tips til tiden etter operasjonen mtp alt egentlig! Håper på svar hilsen spent jente:D Anonymkode: 76e8e...c35 Ryddet etter kroppsregelen. Blod, mod Endret 12. januar 2018 av Blod 1
Djungelvrål Skrevet 11. januar 2018 #2 Skrevet 11. januar 2018 (endret) Det høres utrolig mye og digert ut for ei som er så liten og spe som deg. Ville ikke satset på mer enn max 200 cc. Jeg var tilbake i full jobb etter en uke. Ville ikke bruke mer ferie. Hvis du ikke har tunge løft er det ikke noe problem. Endret 11. januar 2018 av Peonjenta
Blod Skrevet 12. januar 2018 #3 Skrevet 12. januar 2018 Tråden er ryddet for brudd på kroppsregelen. Blod, mod
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2018 #4 Skrevet 12. januar 2018 Hei. Jeg har hatt tre brystforstørrelser. Nå har jeg 1 kg silikon i hver pupp. Den første ganga jeg opererte meg så la jeg kun inn 400. Da merka jeg lite etter opreasjonen. Ikke noe særlig vondt i det hele tatt. Det var verre denne siste ganga som jeg la inn så mye. Følte meg sprengt og hadde mye smerter en god stund etterpå. Men jeg tror det kommer til og gå kjempe fint. Og du får jo smertestillende om du skulle kjenne noe. Lykke til. Anonymkode: 7fb86...427
Djungelvrål Skrevet 12. januar 2018 #5 Skrevet 12. januar 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg har hatt tre brystforstørrelser. Nå har jeg 1 kg silikon i hver pupp. Den første ganga jeg opererte meg så la jeg kun inn 400. Da merka jeg lite etter opreasjonen. Ikke noe særlig vondt i det hele tatt. Det var verre denne siste ganga som jeg la inn så mye. Følte meg sprengt og hadde mye smerter en god stund etterpå. Men jeg tror det kommer til og gå kjempe fint. Og du får jo smertestillende om du skulle kjenne noe. Lykke til. Anonymkode: 7fb86...427 Det er kanskje ikke så rart at du hadde smerter når man strekker huden til de grader som du har gjort.
sajk Skrevet 12. januar 2018 #6 Skrevet 12. januar 2018 Hei! 300 eller 310-325. Har du tänkt på at forskjellen egentlig bare er innholdet i en spiseskje? Jeg hadde tatt 325. Fyll 325 g ris i en pose og test det i bhen. Fölg magefölelsen din! Jeg valgte mellom 375 og 400. Angrer på at jeg ikke tok 400,det höres kanskje mye ut, men jag er lang og har bedre skuldre, jeg har under muskelen. Var på jobb etter en uke det gikk fint för meg. En venninne var hjemme i 2 uker. Lönner seg og ha gensere med glidelås så du slipper og Tre de over hode:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå