Gå til innhold

Hva slags jenter liker dere menn?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg må bare spørre.. er selv veldig feminin av meg, langt hår og liker å stelle meg selv,selv selvom jeg er gift. 

Jeg ser mange damer med kort hår og en maskulin væremåte, og jeg begynner å lure hva dere menn egentlig liker? 

Anonymkode: d7685...429

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må bare spørre.. er selv veldig feminin av meg, langt hår og liker å stelle meg selv,selv selvom jeg er gift. 

Jeg ser mange damer med kort hår og en maskulin væremåte, og jeg begynner å lure hva dere menn egentlig liker? 

Jeg tviler på at kvinner klipper seg kort for å tiltrekke seg menn. De gjør det nok bare fordi de føler seg vel med det. Selv sminker jeg meg, liker å kle meg pent og velger å ha langt hår. Fordi det er da jeg føler meg vel!

• Liker 2
Skrevet

Jeg er ikke mann, (heldigvis!:fnise:) men svarer likevel...
Jeg vil jo tro at di er som oss kvinner? Altså, smaken er forskjellig fra person til person.

• Liker 2
Gjest Overrasket
Skrevet

Jeg liker kvinner, ikke jenter. ;)

Skrevet

Menn er like forskjellige som oss damer. Det er vel personlighet og karakter som avgjør når noen menn ender opp med damer som ikke er like vakre som de modell pene kvinnene vi ser i media.

Anonymkode: 41f5b...9a9

• Liker 1
Skrevet

Hvor ser du alle disse kvinnene med kort hår og maskulin væremåte? Innse realitetene, 99 av 100 er som deg. Du er trygt innenfor hva de fleste menn liker. 

Anonymkode: b9d30...f41

• Liker 1
Skrevet

Menn er ikke så nøye på det. Om hun har langt hår eller kort hår spiller liten rolle så lenge dama er fin. Man kan være fin på mange måter. Jeg foretrekker naturlige, sporty jenter med bein i nesa framfor jolledukker. Men folk har forskjellig smak.

Anonymkode: 447bc...67c

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er "en maskulin væremåte"?

• Liker 2
Gjest Overrasket
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Menn er ikke så nøye på det. Om hun har langt hår eller kort hår spiller liten rolle så lenge dama er fin. Anonymkode: 447bc...67c

Vet ikke om det er universelt korrekt. 

F.eks. Audrey Tautou går for å kle kort hår, men selv har i hvert fall jeg en klar preferanse mellom disse bildene av henne: 

MV5BMTYzOTgyNjk1Nl5BMl5BanBnXkFtZTcwNjMw

2002-Audrey-Tautou-2-400_0.jpg?itok=QISw

audrey-tautou.jpg

audrey-tautou-height-weight-body-measure 

Skrevet

Mitt inntrykk er at menn liker langt hår,men de er som oss,det er personligheten vår de er mest opptatt av.det er ihvertfall min erfaring...

Anonymkode: 44b8c...de3

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker nette, søte,  feminine damer. 

Og ja, det er mange kortklipte "mandige" damer.. Særlig damer på 40+.

Anonymkode: f5c47...5dd

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer også på hva du mener med "maskulin væremåte".

• Liker 1
Skrevet

Norske damer med god selvtilit, som liker å være aktiv, men kan fiffe seg opp av og til, ikke være redd for å ta i ett tak, være fornøyd med den hun er da kommer hun langt i min verden ihvertfall.

Jåledukker, silikonbabes å fisfine frøkner gidder jeg ikke å kaste et eneste blikk på en gang.

• Liker 3
Skrevet

De fleste er vel som deg og meg. Men fu søren det er mange floyte damer med kort hår. Synes de ser veldig kvinnelige/feminine jeg da, og ofte har de veldig pene ansiktstrekk.

Anonymkode: 1bf59...b03

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke mann, men jeg synes spørsmålet ditt er rart. Tror du det er menns preferanser som er grunnen til at flere kvinner har kort hår og maskulin væremåte? Dette handler om mote, og om hva man selv trives best med. Du må gjerne være feminin, ha langt hår og stelle deg! Hva du enn liker.

• Liker 2
Skrevet

Heller lubben og blid enn tynn og sur..!

har dame og vert sammen i mange år ville jeg sett etter en dame som er 

blid, gjerne litt kraftig altså ei som spiser vanlig og ikke er livredd for og bli tykk! Hun må ha en sexfantasi, det beskriver at hun ønsker ett sexliv! De som ikke har en sexfantasi er tørre i gakkgakken og gir kun etter en gang i mellom for mannens skyld.

hun må ha jobb og gjerne vere litt intresert i og ha Ok økomosk peilig. 

Hun må ha hobby/interesser som shopping, hest,bil,venninne opplegg, mote, intriør.... 

IKKE ligge på sofaen 

Anonymkode: f6ff5...c84

Skrevet

Pene vakre jenter. Som er omsorgsfulle og feminine. Men som ikke skal finne opp drama og støtt lage spetakkel og drive med psykisk terror. Ikke prippen på sex eller å ta i et tak for forholdets beste. 

Anonymkode: 51e63...593

Skrevet

Kaller du dette "maskulin væremåte"? Bare fordi hun har stilig, kort hår? Synes hun ser ultrafeminin ut, jeg! :)

keira-knightly-short-bronde-hair.jpg

Anonymkode: ef061...dd1

Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg liker jenter som er fornøyde med seg selv i sin egen kropp. God holdning og fast blikk er sexy. Andre fysiske attributter er forbausende underordnet. 

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå har faktisk damer, eller kanskje mer jenter en tendens til å like feminine gutter også da.

Anonymkode: 3e610...090

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...