AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #1 Skrevet 9. januar 2018 Noen her som har eller har hatt sesongens influensa? Hvordan føler dere dere? Symptomer? Anonymkode: 2d37d...b73
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #2 Skrevet 9. januar 2018 Ikke sikker på om det var influensa eller forkjølelse men det er den i hvert fall den verste forkjølelsen jeg har hatt i mitt liv. Den hang i i 3 uker og var veldig vond. Halsen, hodet, ørene, kroppen, pusten, feber, mye hoste... virkelig glad den er over nå for den kjentes uholdbar ut der og da og jeg er normalt en som står for en støyt Anonymkode: 88aea...b03
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #3 Skrevet 10. januar 2018 Ja, jeg ligger da her slapp med kvalme, hodepine, smerter i ledd og muskler osv. Men ingen feber, Anonymkode: 2d37d...b73
Gjest C.Tramell Skrevet 10. januar 2018 #4 Skrevet 10. januar 2018 Influensaen slo til her i heimen for litt over en uke siden. Jeg pleier å gå fri, men i år ble jeg også syk. Vi har hatt helt vanlige influensasymtomer. Det startet med en irriterende tørrhoste, så kom hodepinen, feberen og muskelsmertene. Ungene har hatt kvalme i tillegg. Jeg hoster fortsatt og feberen kommer og går.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå