AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #1 Skrevet 9. januar 2018 Siden det ikke er bra med hvetemel, hva spise til egg når man er vant med å spise med brød? noen som har forslag. Ja, jeg har endret radikalt kosthold, og har som mål å jobbe meg igjennom slik at kostholdet og matvaner blir vinneren, og vektreduksjon blir en realitet. Skal man bare spise eggerøre, uten brød? Anonymkode: c8376...aa8
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #2 Skrevet 9. januar 2018 Prøv å bake med grovt mel? Anonymkode: 08735...5c0 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #3 Skrevet 9. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Prøv å bake med grovt mel? Anonymkode: 08735...5c0 grovt mel? har fått inntrykk all slags mel er negativt for dem som ønsker å gå ned i vekt. Men nå gjaldt det igrunn hva ha ved siden av når man spiser eggerøre. TS Anonymkode: c8376...aa8
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #4 Skrevet 9. januar 2018 Bak med grovt mel, en del rug og masse deilige frø. Om du har interessen så skaper du en surdeig som blir en husvenn som du skaper de herligste, grove brød med. Hysteriet rundt at du legger på deg et tonn hver gang du så mye som ser på et brød stemmer ikke. Anonymkode: 36492...c3e
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #5 Skrevet 9. januar 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: grovt mel? har fått inntrykk all slags mel er negativt for dem som ønsker å gå ned i vekt. Men nå gjaldt det igrunn hva ha ved siden av når man spiser eggerøre. TS Anonymkode: c8376...aa8 Jeg syns det er godt med stekt brokkoli og blomkål, eller bønner. Ev en liten salat av linser, agurk, paprika, mais, litt løk, og sukkererter. Anonymkode: 57652...b5c
Gjest Cocosa Skrevet 9. januar 2018 #6 Skrevet 9. januar 2018 Du kan fint spise brød og likevel gå ned i vekt! Skjønner ikke hvor folk har det fra at det er så usunt. Det er bare snakk om mengde, og så er det bedre å velge grove alternativer enn lyse. Om du skal jobbe med vekten din, må valgene gjenspeile noe du kan leve med på sikt. Er du vant til å spise mye brødmat, tror jeg ikke det er lurt å kutte alt ut med en gang, men heller velge andre alternativer innimellom.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #7 Skrevet 9. januar 2018 Omelett i stedet for eggerøre også salat ved siden av i stedet for brød. Nam! Liker omelett bedre enn eggerøre om jeg ikke har brød, for da kan jeg putte noe annet godt inni (løk, sopp, ost..) og da savner jeg ikke brødet like mye Anonymkode: 506e0...c17
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #8 Skrevet 9. januar 2018 Man spiser ikke noe «til» eggerøre i et sunt kosthold. Man spiser eggerøre til noe. Eggerøre er protein. Protein og fett er tilbehør. Så du bør spise eggerøren din til hovedbestanddelen i ditt nye kosthold: grønnsaker. Spørsmålet fra nå av er; hva skal være til de deilige grønnsakene? Egg? Kylling? Pasta? Men hovedretten er fra nå av en grønnsak eller tre. Kan du ikke tilberede grønnsaker så godt at du får vann i munnen av kål eller brokkoli så kommer du til å havarere sammen med 90% av de andre januarslankerne. Anonymkode: fad7b...ffa 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #9 Skrevet 10. januar 2018 Hva med å bake lavkarbobrød eller rundstykker å ha til? Anonymkode: 2d0a0...44d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå