AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #1 Skrevet 9. januar 2018 I starten av forholdet han holdt lenge, og alltid til etter jeg kom. Nå kommer han fortere, men sørger for meg av og til i etterkant. Hvorfor? Flere som har opplevd? Anonymkode: 161e0...b31
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #3 Skrevet 9. januar 2018 Lei sex? Eller person? Han vil veldig ofte. Anonymkode: 161e0...b31
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #4 Skrevet 9. januar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Lei sex? Eller person? Han vil veldig ofte. Anonymkode: 161e0...b31 Han gidder ikke tilfredsstille deg ordentlig lengere. Han får jo sitt. Anonymkode: 93700...e38
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #5 Skrevet 9. januar 2018 Er jo mye forskjellig som kan spille inn der. Hverdagen kan ha tatt dere igjen, om dere er slitne etter jobb eller annet, lite variasjon i sexlivet, orker ikke å bruke mye tid på kos (komme fortere=mer tid til søvn), miste sexlyst, ikke pynte seg så ofte for partneren sin så ofte lenger... Vi røyker av og til litt grønt, da blir sexen mer intens. Mannen min er våryr, så blir mer tid i senga når våren kommer også. Anonymkode: 43bd8...5cf
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #6 Skrevet 9. januar 2018 Min mann er omvendt. Tar seg bedre tid, og er mer og mer opptatt av min nytelse. I starten var det mye "hiv og hoy". Han skulle liksom vise meg hvor hardt han kunne knulle. Tror det tok litt tid før han forsto at det ikke er det som gir meg noe særlig, men det måtte selvfølgelig kommunikasjon til for å lære hva jeg ønsker og trenger for å nyte. Hvorfor tar ikke du styringen, eller i det minste rettlede ham? Si hva du savner. Vis hva du liker. Min mann kan av og til bli litt for brå fremdeles. Da låser jeg ham gjerne fast med bena, og sier "rolig", om jeg trenger at han er roligere først. På slutten får han gjerne dure på, men ikke før jeg er fullstendig med. Menn er ikke tankelesere, så litt kommunikasjon må til. Anonymkode: 75545...ad6
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #8 Skrevet 10. januar 2018 Er nok fordi det ikke er like viktig for han å "imponere" deg for å få deg på kroken , men hadde jeg vært deg hadde jeg sagt at du snart bytter han ut om han ikke skjerper seg. Er ikke noe kult når sexen bare er tøm og røm og noe han bare gjør for å bli ferdig og gjøre det enklest mulig for seg selv uten å ta hensyn til den man ligger med og din nytelse. Anonymkode: 22c0e...5aa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå