AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #1 Skrevet 9. januar 2018 De siste ukene har jeg begynt å drømme (eller huske drømmene mine) veldig mye. Jeg har gjerne 2-3 drømmer hver natt, og de har alltid en komplisert og emosjonell handling, og jeg er alltid utslitt og anspent når jeg våkner. Jeg føler ikke at jeg får slappet av i det hele tatt når jeg sover. Det er likevel ikke mareritt eller lignende, men gjerne at jeg krangler med noen, eller noe, som gjør det så slitsomt. Noen tips til hva jeg kan gjøre for å få sove bedre? Anonymkode: c5279...1d2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #2 Skrevet 10. januar 2018 Er det noe nytt i livet ditt? Er hverdagen mer hektisk og stressende? Hjernen skal bearbeide dagens inntrykk og for min del drømmer jeg mer i slike perioder hvor jeg tenker mye på en ting eller det har skjedd mye. Det kan også ha sammenheng med at man da ikke sover så tungt som normalt, ettersom drømming skjer i de lettere sønfasene i løpet av natten. Anonymkode: 1de90...284
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #3 Skrevet 10. januar 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det noe nytt i livet ditt? Er hverdagen mer hektisk og stressende? Hjernen skal bearbeide dagens inntrykk og for min del drømmer jeg mer i slike perioder hvor jeg tenker mye på en ting eller det har skjedd mye. Det kan også ha sammenheng med at man da ikke sover så tungt som normalt, ettersom drømming skjer i de lettere sønfasene i løpet av natten. Anonymkode: 1de90...284 Ikke som jeg kan komme på i alle fall. Jeg stresser litt med studiet, men det gjør jeg vel generelt hele tiden. Anonymkode: c5279...1d2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå