Gå til innhold

Kan jeg skylde på min mor?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For at jeg ikke har utviklet en penis av bra nok størrelse? Min mor røyket og si gjennom hele svangerskapet med meg, og det må da kunne ha ødelagt litt? 

Anonymkode: 6b7af...1cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

I hvilken sammenheng skal du skylde på noen for dette? Skal du si det til ei du skal til å ha sex med ("Hehe, ja, jeg vet den er liten, men det er fordi moren min røyka mens hun bar meg frem... Så er du keen nå, eller?"), eller skal du konfrontere kvinnen som fødte deg inn i verden med at dette er hennes feil ("Mamma, det er din skyld at penisen min er liten!")? 

Anonymkode: 975e7...f83

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Lurer bare på om det kan være en mulig årsag til at jeg er født med et latterlig kjønnsorgan...

AnonymBruker
Skrevet

Du får prøve. Si det til henne. Enten ler hun eller så blir hun flau over å høre om sønnens penis str. 

Anonymkode: 7e014...a20

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Lurer bare på om det kan være en mulig årsag til at jeg er født med et latterlig kjønnsorgan...

Du er født som du er født. Gjør det beste ut av det. 

Anonymkode: 975e7...f83

• Liker 1
Skrevet (endret)
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For at jeg ikke har utviklet en penis av bra nok størrelse? Min mor røyket og si gjennom hele svangerskapet med meg, og det må da kunne ha ødelagt litt? 

Du kan nok ikke gi din mor skylden for liten penis. Men hvis du ikke blir far, så kan skylden være hennes. Røyking under svangerskapet kan føre til at sønnene får dårligere sædkvalitet.

Endret av Hulderen
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du får prøve. Si det til henne. Enten ler hun eller så blir hun flau over å høre om sønnens penis str. 

Anonymkode: 7e014...a20

Har ingen planer om å konfrontere, men litt bittert at hun måtte være så svak å røyke under svangerskapet og med det gjøre meg defekt

Skrevet

Klart du kan skylde på din mor! Både for dette og alt annet i livet, som ikke går din vei. Du kan skylde på alle andre også. Si at alt som har gått galt og som går galt er andre sin skyld. 

Hvor fruktbart det er for deg selv og din utvikling (og ditt forhold til andre) er en annen sak, men du KAN selvsagt gjøre det. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, Hulderen skrev:

Du kan nok ikke gi din mor skylden for liten penis. Men hvis du ikke blir far, så kan skylden være hennes. Røyking under svangerskapet kan føre til at sønnene får dårligere sædkvalitet.

Så du tror ikke røyking gjennom svangerskapet kan ha utfall for utviklingen av størrelsen på penis? 

Gjest padawan
Skrevet
3 minutter siden, Hulderen skrev:

Har du i det hele tatt noe som underbygger dette?

Gjest Coolaid
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan ikke skylde din mor for hvordan du bruker den. Du skjønner hva jeg mener. (Det er ikke størrelsen som teller) 

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Coolaid skrev:

Du kan ikke skylde din mor for hvordan du bruker den. Du skjønner hva jeg mener. (Det er ikke størrelsen som teller) 

Bullshit

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bullshit

bare fordi MENN mener at størrelse betyr mest, er det ikke bullshit at hvordan man bruker det man har, er viktigere ;) 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, SlemUlv skrev:

bare fordi MENN mener at størrelse betyr mest, er det ikke bullshit at hvordan man bruker det man har, er viktigere ;) 

Om en mann med en bra størrelse vet å bruke kuken sin, gjør han fortsatt bedre arbeid enn en med liten som vet å "bruke den"

Fortsatt ingen som kan si noe om røyking gjennom svangerskapet kan ha negativ påvirkning for penisstørrelsen på et guttebarn? 

Skrevet
10 minutter siden, padawan skrev:

Har du i det hele tatt noe som underbygger dette?

Ja, det err mange studier som viser dette. Jeg gadd ikke å google så mye nå (det kan du gjøre selv), men her er et eksempel:

"Påvirker mor sædkvaliteten?
Også mor kan påvirke sønnens sædkvalitet, særlig ved røyking under svangerskapet. I en studie av 1700 rekrutter i fem land i Norden og Baltikum viste det seg at sønner av mødre som røykte under svangerskapet hadde 20 % mindre spermier enn sønner av ikke-røykende mødre. Også spermienes bevegelighet og utseende ble påvirket av mors røyking. Disse mennene hadde dessuten mindre testikler enn sønner av ikke-røykende mødre.

Studier tyder også på at mors kosthold under svangerskapet kan virke inn på sønnens sædkvalitet. Forskere mener at grunnlaget for god eller dårlig sædkvalitet bestemmes allerede når kjønnsorganene dannes tidlig i svangerskapet. Særlig skadelig skal det være dersom mor får i seg muggsopp under svangerskapet."

https://www.babyverden.no/prover/hva-kan-fore-til-darlig-sadkvalitet/

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så det er kanskje ikke så fjernt å tro at grunnen til min patetiske penis er fordi min mor røyket under svangerskapet...

Gjest padawan
Skrevet
4 minutter siden, Hulderen skrev:

Ja, det err mange studier som viser dette. Jeg gadd ikke å google så mye nå (det kan du gjøre selv)

Når du kommer med et utsagn er det faktisk ditt ansvar å diske opp med ting som underbygger det du sier.

Skrevet

Jada, kan skylde på hvem du vil. :)

Nok ingen som bryr seg stort om penisen din foruten om deg selv da, bare så det er sagt. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, Perle skrev:

Jada, kan skylde på hvem du vil. :)

Nok ingen som bryr seg stort om penisen din foruten om deg selv da, bare så det er sagt. 

Hadde nok brydd seg om den var større, ja... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...