Gå til innhold

Trang liten badebukse på menn-ok?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.Jeg er en gutt som liker å gå i ei trang badebukse/tanga på stranda og vise damene at jeg er utstyrt(24cm) og min veltrente kropp dette har jeg jobbet for så når sommeren kommer vil jeg vise den fram.Det er også et godt sjekketriks:) Men er d noe dere jenter liker? dere går jo rundt i bikini og strutter dere noe som vi liker er d samme hos dere?

Skrevet

I kjølvannet av alle innlegg her i dag, må jo dette være årets spøk............ :ler:

Skrevet

Generelt er jeg ikke glad i folk som går rundt på stranda bare for å vise frem kroppen "som de har jobbet så fælt for". Det får meg- unnskyld- til å lure på hvor mye de egentlig har oppi topplokket.

Tanga er dritharry, badebukse er nesten like ille synes jeg. Badeshorts- ja takk! :wink: Eller best, gå på Huk og bad naken. Da får du iallefall "vist deg frem" med alle dine 24 cm... :roll:

Skrevet

Vinga, selv om en er kjekk og sjarmerende så trenger man ikke være dum for det. Jeg trodde at denne misunnelsen hos kvinner avtok etterhvert som hun omvender seg til en mor.

Men jammen tok jeg feil.

Det er sånn med dere kvinner, finner på ting å bli sjalu for.

Hvorfor ha slike fordommer?

Er det en regel som sier at dersom man er fysisk attraktiv som får deg til å lure hvor mye dem har i topplokket for å bruke dine egne ord....?

Waco

Hvorfor er det eneste jeg lurer på, hvorfor er kvinner sånn?

Skrevet

Jeg er ikke misunnelig, for jeg har en smashing kropp selv :hoho:

Det er det at de bevisst sprader rundt og viser den frem som er teit.

Greit nok hvis man er ydmyk nok til å skjønne at kropp ikke er alt, men det er det visst ikke mange som klarer å skjønne nå om dagen.

Har de så dårlig selvtillit at de må bruke kroppen sin for å få oppmerksomhet?....

...jeg bare spør... helt fri for sjalusi eller misunnelse, som Waco pålegger alle jenter med en egen mening.... *sukk*

Skrevet

Vinga det var ikke meningen din jeg reagerte på, men fordommene dine.

Å være så fordumsfull skremte meg litt, håper ikke du er sånn til vanlig...?

Skrevet

Kan du vennligst utheve det du mente var fordomsfullt så skal jeg svare deg.

Skrevet

Går du konstant med erigert penis??? :o

Regner ikke med at den er 24 cm i slapp tilstand....

Og er det den erigerte penisen din du er så stolt av, så skjønner ikke jeg hvordan du kan skjule den med en minimal badebukse???

Ellers så er det ikke minimale badebukser som tiltrekker min oppmerksomhet, uansett hva slags kropp du har... :blunke:

Skrevet
Det får meg- unnskyld- til å lure på hvor mye de egentlig har oppi topplokket.

Hvordan skal jeg tolke din setning Vinga?

Skrevet

Ja, det var min mening.

Det får meg rett og slett til å lure. Enkelt og greit.

Skrevet

Så det plager deg at folk er selvsikre... javel...ser man det ja...

Skrevet

Ikke tillegg meg egenskaper jeg ikke har Waco. Det der var DIN tolkning av setningen, men ikke det jeg mente.

Skrevet

Mitt svar på spørsmålet ditt, Kim, må (desverre?) bli nei! Synes det er greit å overlate en del ting til fantasien og privatlivet, jeg!

Mvh

Leo

Gjest Anonymous
Skrevet

Kim,

Det er tydelig at det er de færreste her som liker gutter som sprader rundt i små badebukser - men NOEN liker det.

Du vil kanskje bli latterliggjort av 99% av jentene som ser på deg - men kanskje det er den ene gjenstående prosenten som du er ute etter ...

Skrevet

Hvorfor skal ikke gutter gå med små badebukser? Vi går jo rundt i de minste bikinier som viser mer enn de skjuler og ofte også toppløse. Gutta vil vel ha mest mulig sol på kroppen når de er på stranda de også.

JA til badebukser - så får vi jentene noe å titte på også! :briller:

Skrevet

Hvem liker han fyren på stranda i VG- reklamen? Ikke jeg ihvertfall!!!

Gjest sexysadie
Skrevet

Menn i små badebukser er for jævligmed mindre vi snakker om Ian Thorpe eller Alex Popov.To fremragende svømmere på henholdsvis 197 cm og 200 cm høy!!

Der kan du begynne å snakke om menn med kropp,gutt!!!!

Matcher du disse to så kan du da godt gå og breie deg på stranda!!!

Gjest eminel
Skrevet

Trange små badebukser på menn ser helt for jævlig ut. Tanga slår jo alle rekorder her.... ingenting er verre enn det på en mann, uansett hvor stor k#k han har, eller hvor deilig rumpa hans er! 24 cm i slapp tilstand???! :o Prøver du å skremme jentene eller??! For du går vel ikke rundt med ståpikk på stranden??

Skrevet

For det første, 24 cm er langt. Rimelig godt over gjennomsnittet og åtte cm mer enn det jeg har å rutte med :oops: .

Men til dere jenter som er så forskrekket over 24 cm i slapp tilstand, vil jeg bare informere om at penis ikke altid blir lengre ved ereksjon. Det er faktisk mange menn som har samme lengde på penis i slapp og erigert tilstand. Det som da er forskjellen fra slapp til erigert er bare at penis vil bli tykkere og hardere ved en ereksjon, mens lengden blir den samme. Dette er mest utbredt blant de som kan skilte med utstyr godt over gjennomsnitt.

Jeg for min del dobler lengden på penis ved ereksjon. Heldig vis :ler:

Skrevet

Ikke en gang de nevnte svømmerne bruker liten badebukse lenger... :lol:

Leo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...