Gå til innhold

Bonderomantikk

Feriesex  

3 stemmer

1. 1. Feriesex

• Har forført bonden/hytteutleieren
      0
    • Har blitt forført av bonden/hytteutleieren
      2
    • Har forført hotellansatt/hotelldirektør (på jobb)
      3
    • Har blitt forført av hotellansatt/hotelldirektør (på jobb)
      2

Fremhevede innlegg

Skrevet

:ler: Du har da vel juleferie, sommerferie etc, Nelle? Tenk - du slipper å reise bort, men kan ha bondegårdsferie hver helg :hoppe:

Det var lurt!!! Jeg kan jo ha bondegårdsferie hele tiden hjemme hos meg selv!!! Bare at det er jo ingen mannfolk der.... bare meg og kattene :-(

Hm....!!! Kanskje jeg skulle bli bonde som også er hotelldirektør?? Jeg kan jo evt. leie ut noen rom i låven. Tells det hvis det er en jente som er bonde/hotelldirektør?

Nelle

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:hoho:

Herregud så godt jeg lo da jeg leste Pet sin historie!!!

Skrevet

Fint at min lille historie ble et bidrag til å fremme folkehelsa! Alle trenger å få seg en god latter hver dag. Det er sundt, det! :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Svar på spørsmål til meg som trådstarter:

Bondegårdsferie er jo også seminar og selskaper (f. eks. jentelag). Dessuten legger unger seg før voksne også på ferie, og da har vel vi voksne behov for et annet fellesskap enn barna. Og da er det jo tid for badstu og fest!

Skrevet

Hvorfor denne enorme interessen for bondegårdsferie?

• Liker 1
  • 4 uker senere...
Gjest Budeie
Skrevet
Sist jeg var på bondegårdsferie ble jeg forført av bonden' date=' som også viste seg å være hotelldirektør. Jeg lå og solte meg toppløs i enga en dag og da kom han gående mens han lokket på kyra. Kulokk har alltid hatt en speisell virkning på meg, så det knoppet seg både her og der. Han fikk øye på meg og utbrøyt "Det var jaggu et par flotte jur!". "Kom og ta meg", ropte jeg. " Kulokkingen din gjør meg helt gal!" Og så rev han av seg overallen og Felleskjøpetcapsen og bedekte meg mens han fortsatte å lokke. Det var herlig, men plutselig kom alle kyra stormende. Vi holdt på å bli trampet i hjel! Så måtte han få kyra inn til melking, men vi hadde ikke blitt tilfredsstilt noen av oss, så da han var ferdig i fjøset lempet han meg opp i skurtreskeren og kjørte til hotellet sitt, som lå like borti svingen. Han løftet meg så opp og stormet inn i resepsjonen og brølte "Gi meg nøkkelen til brudesuiten!". "Men den er opptatt",sa resepsjonisten rødmende. "Det driter jeg i!", skreik bonden/hotelldirektøren og stormet opp trappa med meg over skulderen. Han dundret på døra og etter en stund stakk en forfjamset brudgom hodet ut. Han reiv døra opp og i senga lå bruden. "Kom dekk ut!", befalte han. De nølte et øyeblikk, men så startet han å lokke igjen og da var de ikke sene men å samle sammen brudeslør og strømpebånd og kom seg ut i en fart. Så slang han meg på senga og rev av meg klærne og "lokket" fram en fantastisk orgasme. De andre gjestene trodde det var brannalarmen som gikk og løp ut på parkeringsplassen. Da gikk han ned og låste døra og så gjorde vi det i alle rommene. Den ferien glemmer jeg aldri![/quote'] :hoho::hoho::hoho::hoho: Morsommste jeg har lest på lenge! :hoho::hoho:
  • 16 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

:) 

Anonymkode: 79a0e...5ec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...