Gå til innhold

Bonderomantikk

Feriesex  

3 stemmer

1. 1. Feriesex

• Har forført bonden/hytteutleieren
      0
    • Har blitt forført av bonden/hytteutleieren
      2
    • Har forført hotellansatt/hotelldirektør (på jobb)
      3
    • Har blitt forført av hotellansatt/hotelldirektør (på jobb)
      2

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Som motvekt til trådene med krangling, ønsker jeg meg flere fortellinger her på KG.

Har noen av dere f. eks. forført/hatt sex med bonden når dere har vært på bondegårdsferie? Det blir også godkjent om det har vært hytteutleier/hotellansatt/hotelldirektør du har vært bortpå.

Fortell da vel!

Videoannonse
Annonse
Gjest Embla s
Skrevet
Tror noen har forlest seg på Cupido..
Skrevet
Som motvekt til trådene med krangling, ønsker jeg meg flere fortellinger her på KG.

Har noen av dere f. eks. forført/hatt sex med bonden når dere har vært på bondegårdsferie? Det blir også godkjent om det har vært hytteutleier/hotellansatt/hotelldirektør du har vært bortpå.

Fortell da vel!

Jaså. Så du synes det er for mye krangling her inne, og du ønsker deg flere fortellinger her på KG?

Vet du, dette er et diskusjonsforum -ikke noen jævla eventyrbok.

Nelle

Skrevet

Sist jeg var på bondegårdsferie ble jeg forført av bonden, som også viste seg å være hotelldirektør. Jeg lå og solte meg toppløs i enga en dag og da kom han gående mens han lokket på kyra. Kulokk har alltid hatt en speisell virkning på meg, så det knoppet seg både her og der. Han fikk øye på meg og utbrøyt "Det var jaggu et par flotte jur!". "Kom og ta meg", ropte jeg. " Kulokkingen din gjør meg helt gal!" Og så rev han av seg overallen og Felleskjøpetcapsen og bedekte meg mens han fortsatte å lokke. Det var herlig, men plutselig kom alle kyra stormende. Vi holdt på å bli trampet i hjel! Så måtte han få kyra inn til melking, men vi hadde ikke blitt tilfredsstilt noen av oss, så da han var ferdig i fjøset lempet han meg opp i skurtreskeren og kjørte til hotellet sitt, som lå like borti svingen. Han løftet meg så opp og stormet inn i resepsjonen og brølte "Gi meg nøkkelen til brudesuiten!". "Men den er opptatt",sa resepsjonisten rødmende. "Det driter jeg i!", skreik bonden/hotelldirektøren og stormet opp trappa med meg over skulderen. Han dundret på døra og etter en stund stakk en forfjamset brudgom hodet ut. Han reiv døra opp og i senga lå bruden. "Kom dekk ut!", befalte han. De nølte et øyeblikk, men så startet han å lokke igjen og da var de ikke sene men å samle sammen brudeslør og strømpebånd og kom seg ut i en fart. Så slang han meg på senga og rev av meg klærne og "lokket" fram en fantastisk orgasme. De andre gjestene trodde det var brannalarmen som gikk og løp ut på parkeringsplassen. Da gikk han ned og låste døra og så gjorde vi det i alle rommene. Den ferien glemmer jeg aldri!

Gjest Anonymous
Skrevet

:hoho::hoho:

Den var vittig. Tenkt på å få den publisert? :Hehe:

Skrevet
:hoho:  :hoho:  

Den var vittig. Tenkt på å få den publisert? :Hehe:

Den har jo blitt publisert nå!

Gjest Anonymous
Skrevet

Det var meg som startet tråden, og jeg har ikke selv så mye å fortelle, men jeg har opplevd at det nesten ble noe. Så da tenkte jeg at det kunne være interessant om noen hadde gått litt lenger?

Vi feiret en venninnes 40-årsdag med jentelag på en gjestegård. Og jamen fikk vi lokket han med oss i badstua. Vel var vi godt brisne, og det lå mye i lufta, men ingen torde begynne. Hadde jeg vært alene med han, så tror jeg nok det hadde skjedd noe.

Hvis dere vil diskutere dette, så er det selvsagt også helt ok.

Skrevet
Sist jeg var på bondegårdsferie ble jeg forført av bonden, som også viste seg å være hotelldirektør. Jeg lå og solte meg toppløs i enga en dag og da kom han gående mens han lokket på kyra. Kulokk har alltid hatt en speisell virkning på meg, så det knoppet seg både her og der. Han fikk øye på meg og utbrøyt "Det var jaggu et par flotte jur!". "Kom og ta meg", ropte jeg. " Kulokkingen din gjør meg helt gal!" Og så rev han av seg overallen og Felleskjøpetcapsen og  bedekte meg mens han fortsatte å lokke. Det var herlig, men plutselig kom alle kyra stormende. Vi holdt på å bli trampet i hjel! Så måtte han få kyra inn til melking, men vi hadde ikke blitt tilfredsstilt noen av oss, så da han var ferdig i fjøset lempet han meg opp i skurtreskeren og kjørte til hotellet sitt, som lå like borti svingen. Han løftet meg så opp og stormet inn i resepsjonen og brølte "Gi meg nøkkelen til brudesuiten!". "Men den er opptatt",sa resepsjonisten rødmende. "Det driter jeg i!", skreik bonden/hotelldirektøren og stormet opp trappa med meg over skulderen. Han dundret på døra og etter en stund stakk en forfjamset brudgom hodet ut. Han reiv døra opp og i senga lå bruden. "Kom dekk ut!", befalte han. De nølte et øyeblikk, men så startet han å lokke igjen og da var de ikke sene men å samle sammen brudeslør og strømpebånd og kom seg ut i en fart. Så slang han meg på senga og rev av meg klærne og "lokket" fram en fantastisk orgasme. De andre gjestene trodde det var brannalarmen som gikk og løp ut på parkeringsplassen. Da gikk han ned og låste døra og så gjorde vi det i alle rommene. Den ferien glemmer jeg aldri!

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

*FULLSTENDIG LATTERKICK*

Pet: Jeg bøyer meg i støvet!

:kyss:

Skrevet

:hoho::hoho::hoho:

Så det var du som kastet meg og mannen min ut av rommet ja, fy frekka! :o

Skrevet
Sist jeg var på bondegårdsferie ble jeg forført av bonden, som også viste seg å være hotelldirektør. Jeg lå og solte meg toppløs i enga en dag og da kom han gående mens han lokket på kyra. Kulokk har alltid hatt en speisell virkning på meg, så det knoppet seg både her og der. Han fikk øye på meg og utbrøyt "Det var jaggu et par flotte jur!". "Kom og ta meg", ropte jeg. " Kulokkingen din gjør meg helt gal!" Og så rev han av seg overallen og Felleskjøpetcapsen og  bedekte meg mens han fortsatte å lokke. Det var herlig, men plutselig kom alle kyra stormende. Vi holdt på å bli trampet i hjel! Så måtte han få kyra inn til melking, men vi hadde ikke blitt tilfredsstilt noen av oss, så da han var ferdig i fjøset lempet han meg opp i skurtreskeren og kjørte til hotellet sitt, som lå like borti svingen. Han løftet meg så opp og stormet inn i resepsjonen og brølte "Gi meg nøkkelen til brudesuiten!". "Men den er opptatt",sa resepsjonisten rødmende. "Det driter jeg i!", skreik bonden/hotelldirektøren og stormet opp trappa med meg over skulderen. Han dundret på døra og etter en stund stakk en forfjamset brudgom hodet ut. Han reiv døra opp og i senga lå bruden. "Kom dekk ut!", befalte han. De nølte et øyeblikk, men så startet han å lokke igjen og da var de ikke sene men å samle sammen brudeslør og strømpebånd og kom seg ut i en fart. Så slang han meg på senga og rev av meg klærne og "lokket" fram en fantastisk orgasme. De andre gjestene trodde det var brannalarmen som gikk og løp ut på parkeringsplassen. Da gikk han ned og låste døra og så gjorde vi det i alle rommene. Den ferien glemmer jeg aldri!

:grinele::grinele::grinele::grinele::grinele:

Gjest Embla s
Skrevet
:ler: hvorfor havner jeg alltid på feil bondegårdsferie :eeeh::ler:
Skrevet
:hoho:  :hoho:  :hoho:  

Så det var du som kastet meg og mannen min ut av rommet ja, fy frekka! :o

Nei, det var bonden/direktøren! Men jeg så fra vinduet hva dere bedrev i skurtreskeren, så jeg synes ikke synd på dere.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg lurer på om ikke turistverter må være litt forsiktige. Det er vel ikke ulovlig å ha sex med sine gjester, men det kan vel gi et spesielt rykte?

Særlig vennlige og kommuniserende turistverter - de profesjonelt flørtende - kan vel også misforstås til å være ute etter sex. Eller er det ikke noe problem?

Gjest Embla s
Skrevet

Bare et lite spørsmål til trådstarter: Er det vanlig at man drar på bondegårdsferie for å ha seg? I min bok er bondegårdsferie en familieting. Har man ikke små barn i "hoppe-i-høy-og klappe-kaniner-alder" drar man vel ikke på bondegårdsferie?

Skrevet

Hva med oss som bor på en bondegård til vanlig?? Vi gidder jo ikke å dra på bondegårdsferie!

Jeg vil også ha! :-?

Nelle

Gjest Embla s
Skrevet
Hva med oss som bor på en bondegård til vanlig?? Vi gidder jo ikke å dra på bondegårdsferie!

Jeg vil også ha! :-?

Nelle

:ler: Du har da vel juleferie, sommerferie etc, Nelle? Tenk - du slipper å reise bort, men kan ha bondegårdsferie hver helg :hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...