AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #1 Skrevet 8. januar 2018 Handlekonto pluss- mastercard- Santander Consumer Bank - Helt gratis? eller finnes det noen utgifter? skjulte utgifter? har aldri hatt slike kort alltid brukt samme kortet hele livet... har skjøpt en ting fra Elkøpt og jeg skulle betale det i løpet av 6 mnder så fikk jeg dette kortet Hvorfor fikk jeg dette kortet egentlig? Anonymkode: d69e4...f42
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #2 Skrevet 8. januar 2018 Det er garantert skyhøye renter. Anonymkode: f3b2e...437
Gjest Tom Bäcker Skrevet 8. januar 2018 #3 Skrevet 8. januar 2018 Les vilkårene som fulgte med kortet. Hvis du ikke skjønner dem, returnér kortet. Betalingsutsettelse er trolig ei felle for å få deg til å bli kortkunde.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #4 Skrevet 10. januar 2018 På 8.1.2018 den 23.07, Tom Bäcker skrev: Les vilkårene som fulgte med kortet. Hvis du ikke skjønner dem, returnér kortet. Betalingsutsettelse er trolig ei felle for å få deg til å bli kortkunde. ja men når jeg kjøpte produktene fra elkjøp stod det 0 gebyrer for 6 måneder men lengre en det blir det gebyrer... Anonymkode: d69e4...f42
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #5 Skrevet 10. januar 2018 På 8.1.2018 den 23.07, Tom Bäcker skrev: Les vilkårene som fulgte med kortet. Hvis du ikke skjønner dem, returnér kortet. Betalingsutsettelse er trolig ei felle for å få deg til å bli kortkunde. Det fulgte ikke noe vilkår med kortet Anonymkode: d69e4...f42
asterix Skrevet 10. januar 2018 #6 Skrevet 10. januar 2018 https://www.santanderconsumer.no/handlekonto/handlekonto/
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #7 Skrevet 10. januar 2018 Hvis du har sett på nyhetene, så er det lureri. Det er fordi mastercard har skyhøy rente, allerede min student mastercard er på over 18% rente... Anonymkode: 57f9d...23d
Gjest Tom Bäcker Skrevet 10. januar 2018 #8 Skrevet 10. januar 2018 Hvis du betaler hele fakturaen ved forfall, pleier det ikke å påløpe renter. Klipp kortet i to, skyll ned i do...
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #9 Skrevet 10. januar 2018 4 minutter siden, Tom Bäcker skrev: Hvis du betaler hele fakturaen ved forfall, pleier det ikke å påløpe renter. Klipp kortet i to, skyll ned i do... Hvis man har lyst å tette dassen og få en diger rørlegger-regning, så ja, gjør som du foreslår. Man hiver ikke plast i dass, eller noe som helst annet. Det eneste man hiver i en do er dopapir, tiss og bæsj nedi, faktisk. Ikke noe annet! Klipp et kredittkort i mange småbiter om du ikke skal bruke det mer, og kast bitene i to forskjellige søppelposer. Da kan ingen id-tyver stjele de to bitene, som er lette å sette i sammen igjen, og misbruke til nettkjøp etc. Kortet skal gjøres ubrukelig og skal ikke kunne pusles sammen igjen. Id-tyveri i dag er ingen spøk, og kortmisbruk av andres kreditt er stadig mere vanlig. Anonymkode: 6ffda...27d 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2018 #10 Skrevet 11. januar 2018 Power tilbyr 9 mnd betalingsutsettelse mot et gebyr på 400. Sjekk siden til Elkjøp. Anonymkode: db481...165
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå