Huldra:) Skrevet 5. februar 2005 #1 Skrevet 5. februar 2005 Er det noen av dere som har vært på Mauritius eller Seychellene? Vi skal gifte oss, har tenkt på å spare opp penger til en deilig bryllupsreise, og har sett på disse to stedene som mulige alternativer. Vil gjerne høre fra noen som har vært her, for selv om det virker himmelsk ut ut fra bildene i katalogene, trenger det jo ikke nødevendigvis å være slik i virkeligheten :-? Lurer også på hvordan det er å dra til disse stedene i august... Supert om noen vil dele sine erfaringer
LilleMy Skrevet 5. februar 2005 #2 Skrevet 5. februar 2005 Jeg har vært begge steder, og uansett hva dere ender opp med er det stor sansynlighet for at dere får det helt supert!!! Selv har jeg barn og vil reise tilbake til Mauritius (6 år siden jeg var der). Seychellene var jeg på i august for to år siden. Begge steder er unike og har ett unikt klima. Værmessig går det fint i august også, godt og varmt, men vi hadde regn noen kvelder da vi var der i aug., men ikke mye.
Huldra:) Skrevet 5. februar 2005 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2005 Åh, LilleMy. Jeg ble så glad da jeg leste innlegget ditt!! Det var godt å høre at dette er steder du kan anbefale. Kan jeg spøøre hvilket av stedene du likte best? Skal jo dra med kjæresten min. Han liker ikke å ligge rett ut i solen i altfor mange dager i strekk - er det nok av aktiviteter vi kan drive med ved siden av å ligge på stranden?
LilleMy Skrevet 7. februar 2005 #4 Skrevet 7. februar 2005 Ingen av stedene er steder for veldig mye annet enn golf, sol og vannaktiviteter, men også båtturer med snorkeling o.l. er en mulighet på begge steder. Det samme gjelder alle typer spa-behandlinger, eller så er det solen og deilige frokoster, lunsjer og middager som er greia.... Shoppingmulighetene er relativt begrenset der nede og vær oppmerksom på at vinen er fryktelig dyr! Her er ett par linker til der jeg bodde, og begge steder kan absolutt anbefales. Stedet vi bodde på Mautitius er ganske mye billigere enn der vi bodde på Seyschellene... Mauritius Seyschellene
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå