Gå til innhold

Du som jobber som eskorte.....

Fremhevede innlegg

Skrevet

Planer om å bli en?

Videoannonse
Annonse
Gjest Coolaid
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mye tjener du i mnd? 

Anonymkode: f5a1f...a48

Uansett er det en veldig dårlig ide. Glem det om det var det som var tanken. 

Skrevet

Noe trist om vi kommer dit at folk tyr til slike "jobber" fordi de må ha penger. Har noen veldig lyst, jojo helt grett. Men hvis det blir så vanskelig å få seg arbeid eller å dekke utgifter at dette blir løsningen, er noe rapplegalt med samfunnet. 

Gjest The ceiling lamp
Skrevet
1 time siden, Grovmel skrev:

Noe trist om vi kommer dit at folk tyr til slike "jobber" fordi de må ha penger. Har noen veldig lyst, jojo helt grett. Men hvis det blir så vanskelig å få seg arbeid eller å dekke utgifter at dette blir løsningen, er noe rapplegalt med samfunnet. 

Ja jeg er enig med deg, men i denne tråden kan det nesten høres ut som om det er en "grei løsning" dersom man vil leve litt mer eksklusivt. Da har i så fall glamour og fashion gått så til hodet på enkelte at moralske verdier faller lettere enn regn.

AnonymBruker
Skrevet

Pris for norske jenter som er "vanlige", for eks studenter eller mødre med jobb utenom. 1500-2000kr 30min. 2500-3000kr for 60min. Også finner du de som tar enda mer.

Anonymkode: 6c8c2...742

• 2 måneder senere...
Skrevet
På 9/1/2018 den 11.53, Massør i Oslo skrev:

Jeg jobber selv med dette, jeg er mann og tilbyr tjenester til kvinner og par da.

Det høres riktig ut med priser fra 1500 og oppover for en kvinne. Normalt for norske kvinner som jobber med dette blir det normalt noe mer da de enten tar mer enn en time eller andre tjenester inkludert.

For meg er også normalt startprisen 1500, men stiger ikke i samme takt som kvinner. Det er sikkert mange grunner til, men blant annet at de ikke er like stor etterspørsel etter menn. 

Jeg vil begynne som eskort men er litt ubestemt fordi aldri gjort det før,ville høre med noen som kjenner godt det

AnonymBruker
Skrevet
På 9.1.2018 den 0.50, AnonymBruker skrev:

Pr treff på 1,5 time koster fra 1000-2500 , så man skal ha GANSKE mange kunder i mnd for å for eksempel dekke en basic husleie på 16.000+5000 til mat+2000 til tilbehør som internett, mobil og litt klær. Da er man oppe i mer enn 20 sexkunder i måneden.

En profesjonell prostituert har flere kunder pr dag, minst 2-3 stykker, og da vil man greie å ha 20.000 eller mer ekstra i måneden til shopping eller reiser også.

Anonymkode: f086e...30f

Er du den samme som pleier å komme inn i disse trådene å spre bullshit?

Er er prisene til en vanlig Norsk jente i 20 årene fra den mest populære siden for slikt:

Skjermbilde.jpg

Anonymkode: 9b0ef...05a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber ikke som eskorte men jeg selger litt forskjellige tjenester. Jeg kan tjene mellom 10000 og 20000 ekstra i måneden.

Anonymkode: 3e8e5...421

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...