AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #1 Skrevet 8. januar 2018 Dette viste celleprøven min! Farlig?!😐 må ta en ny prøve om et år... jeg er snart 29 år Anonymkode: 1769d...ef9
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #2 Skrevet 8. januar 2018 Svært, svært mange kvinner (spesielt kvinner i 20-åra) får små celleforandringer. De aller fleste går tilbake av seg selv. De kan også holde seg lavgradige i sånn 10 år uten at de utvikler seg. Du må ta en ny test om et år for å undersøke hvordan de utvikler seg. Anonymkode: fc742...048
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #3 Skrevet 8. januar 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Svært, svært mange kvinner (spesielt kvinner i 20-åra) får små celleforandringer. De aller fleste går tilbake av seg selv. De kan også holde seg lavgradige i sånn 10 år uten at de utvikler seg. Du må ta en ny test om et år for å undersøke hvordan de utvikler seg. Anonymkode: fc742...048 Det skal jeg gjøre:) Men betyr dette at jeg er smittet med hpv virus? Jeg er uansett glad jeg tok den prøven. Anonymkode: 1769d...ef9
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #4 Skrevet 8. januar 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Det skal jeg gjøre:) Men betyr dette at jeg er smittet med hpv virus? Jeg er uansett glad jeg tok den prøven. Anonymkode: 1769d...ef9 Ja, du har sannsynlig blitt smittet med en av Hpv virusene (er ikke sikkert du fortsatt har viruset dog), men nesten alle seksuelt aktive har jo hatt dette viruset en gang, så det er ikke noe å tenke på. Anonymkode: fc742...048
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå