Crazee Skrevet 5. februar 2005 #1 Skrevet 5. februar 2005 Det har kome meg for øyra at det faktisk er kvinner her på KG som har menn i vennekretsen sin. I den samanhengen byrja eg å lura litt: Kva kan de snakka med mannlege venner om? Og kva kan de ikkje snakka med dei om? (Samanlikna med jentevenner då altså.)
Gjest Lompa Skrevet 5. februar 2005 #2 Skrevet 5. februar 2005 Man kan da snakke med menn om det meste man kan prate med jenter om?
Gjest Emera Skrevet 5. februar 2005 #3 Skrevet 5. februar 2005 Jeg har en god, gammel venn jeg snakker om det meste med. Ikke sånne typiske dame-ting som sminke eller klær, for det er han ikke interessert i. Han elsker biler, men det gidder ikke jeg snakke om, for jeg har ikke peiling! Vi deler tanker om de nære ting, som familie og barn. Der er vi faktisk veldig åpne. Han kan fortelle meg ting han strever med i forhold til kona, for eksempel. Vi snakker om sex, også. Greit å dele tanker med en person av motsatt kjønn uten at det ligger "noe mer" bak. Samfunnsspørsmål kan vi selvsagt diskutere. Tro og tvil er vi begge opptatt av for tiden. Vi kan gi hverandre komplimenter, også uten å være redd for at det ligger "noe mer" bak...
Arkana Skrevet 5. februar 2005 #4 Skrevet 5. februar 2005 Man kan da snakke med menn om det meste man kan prate med jenter om? Enig. Snakker ikke annerledes med mannevenner enn med kvinnevenner.
Gjest Jente, 32 Skrevet 5. februar 2005 #5 Skrevet 5. februar 2005 Man kan snakke med dem om alt så lenge det ender opp med at de får sex til slutt. Menn ser på det som en slags belønning at de får sex for strevet det er å høre på alt babbelet fra en kvinne.
Gjest Embla s Skrevet 5. februar 2005 #6 Skrevet 5. februar 2005 Det samme som med kvinnelige venner!
Loppefrø Skrevet 5. februar 2005 #7 Skrevet 5. februar 2005 Stort sett det samme som med kvinnelige venner, men det er jo også personavhengig. Noen diskuterer jeg barn med, noen alt&ingenting med, noen interiør osv. Men mine beste venner kan jeg snakke med det meste om - enten de er menn eller kvinner.
Gjest Emera Skrevet 5. februar 2005 #8 Skrevet 5. februar 2005 Man kan snakke med dem om alt så lenge det ender opp med at de får sex til slutt. Menn ser på det som en slags belønning at de får sex for strevet det er å høre på alt babbelet fra en kvinne. Hva slags menn er det du har kontakt med?!?
Gjest Chrizzy Skrevet 5. februar 2005 #9 Skrevet 5. februar 2005 Om jeg har problemer med typen så er det veldig bra å snakke med en mannlig kompis, de gir de aller beste rådene og får meg ned på jorden på en måte. Synes det er utrolig viktig å ha mannlige venner å
Leviin Skrevet 5. februar 2005 #10 Skrevet 5. februar 2005 Enig med de som sier de snakker om stort sett det samme som med venninner.
Grooo Skrevet 5. februar 2005 #11 Skrevet 5. februar 2005 Enig med de som sier de snakker om stort sett det samme som med venninner. Samme her
Gjest Gjesta Skrevet 5. februar 2005 #12 Skrevet 5. februar 2005 Jeg stoler mer på gutte-kompisene mine enn venninnene mine, og føler derfor jeg kan snakke om mer med de uten at de må fortelle det videre.. (Bestevenninnen min stoler jeg 100% på)
Arwen Skrevet 5. februar 2005 #13 Skrevet 5. februar 2005 Samme her Jeg også, har til og med en kompis jeg kan diskutere diverse velvære med også uten at han er homse av den grunn han var forøvrig for noen år siden den eneste mannlige ansatte body shop hadde
*M* Skrevet 5. februar 2005 #14 Skrevet 5. februar 2005 Min aller bestevenn er gutt og han kan jeg snakke med om ALT. Vi snakker om jenteting og gutteting. Føler sånn ellers også at jeg snakker om det aller meste med mine guttevenner.
nyibyen Skrevet 6. februar 2005 #15 Skrevet 6. februar 2005 Med guttene kan man snakke om ALT, og det er veldig befriende, for samtalene i venninnegjengen min dreier seg veldig ofte om barna (deres), sminken (deres) og mennene (deres).
Ingeborg Skrevet 6. februar 2005 #16 Skrevet 6. februar 2005 Min aller nærmeste venn er mann, en arbeidskollega som er sju år eldre enn meg, men ellers lik meg på alle måter. Vi snakker masse om jobb, forhold og kjærlighet, drømmer, tro og tvil - kort sagt stort sett det jeg snakker med venninnene mine om. Ofte er det utrolig deilig å få en manns perspektiv på saker og ting.
Anders26år Skrevet 6. februar 2005 #17 Skrevet 6. februar 2005 Man kan snakke med dem om alt så lenge det ender opp med at de får sex til slutt. Menn ser på det som en slags belønning at de får sex for strevet det er å høre på alt babbelet fra en kvinne. Den var ny
Anders26år Skrevet 6. februar 2005 #18 Skrevet 6. februar 2005 Jeg kan snakke med guttevennene mine om det meste
Gjest Seleena Skrevet 6. februar 2005 #19 Skrevet 6. februar 2005 Har ein god mannlig venn og vi kan snakke om nesten kva som helst. Framtida Karriere Reising (Har lyst å reise saman!) Sladder Men det er ting som er best å snakke med bestevenninna mi om....
pusla Skrevet 6. februar 2005 #20 Skrevet 6. februar 2005 Har flere kamerater, vi prater også om det meste. Ikke klær og sånt kanskje, men det synes ikke jeg er så spennende å prate om heller, så. Blir endel fotball og sports-prat, som jeg ikke kan prate med venninnene mine om, men som jeg liker godt. Prater også om forhold og sånt, og særlig der synes jeg at jeg får mange gode innspill fra mine mannlige venner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå