AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #1 Skrevet 8. januar 2018 Jeg begynner å få seriøse tanker om å rømme. Rømme fra alt. Jeg er en ung voksen mann, men uten partner eller barn. Jeg kan i utgangspunktet gjøre som jeg vil, men jeg blir holdt tilbake av alt som forventes av meg. Samfunnet har jeg ikke mye til overs for. Hele samfunnet går meg på nervene, og jeg passer ikke inn. Jeg vil bare vekk, ta sekken på ryggen og se hvor det tar meg. Kanskje blir det et eventyr, kanskje dør jeg og da er det også helt ok. Alt annet enn eksistensen jeg har nå.. Jeg orker bare ikke det triste, meningsløse livet lenger. Jobbe, opparbeide seg penger til å kjøpe hus, bil, få partner og lage barn.. Som alle de andre 7 milliarder menneskene gjør. Veldig kreativt.. Anonymkode: 136a7...569 4
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #2 Skrevet 8. januar 2018 Bohoo, du er ikke spesiell TS, selv om jeg hadde sympati for deg helt til slutten av setningen. Ikke alle av milliarder av menneskene som lever velger å få barn, vil skaffe bil eller bil (ja mange er fornøyd å bare bo i en leilighet, trenger ikke være hus) og selv om du har noe rett at det er forventninger så er det du som bestemmer on å følge det eller ikke. Jeg ble mer lykkelig da jeg stoppet å bry meg om forventningene folk har, det beste er å bare gjøre det du vil og ønsker i livet fordi det hjelper ikke særlig å rømme til ingensteder. Folk i fattige land sulter, vær takknemlig du ikke lever slik. Anonymkode: 558c4...e89 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #3 Skrevet 8. januar 2018 Det må jo ikke være enten eller - enten jobb og hus og kone og barn, eller rømme fra alt og alle. Du kan jo ta deg et pauseår, hvor du reiser eller studerer noe du finner interessant? Anonymkode: 3fae1...49b
Gjest NotNaomi Skrevet 8. januar 2018 #4 Skrevet 8. januar 2018 Men herregud da . Ta sekken på ryggen og dra avgårde da vel ! Og du velger helt selv om du vil bry deg om forventninger mot deg . Det er ditt liv , og du gjør akkurat som du vil . Det som kreves er mot ! Og du har nok misforstått kraftig om du tror at alle lever såkalte a-4 liv . Opparbeide deg mot og ta sekken på ryggen å dra . Mulig du får opplevelser og erfaringer du både trenger og ønsker. Lykke til og god tur ! Alvorlig .
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #5 Skrevet 8. januar 2018 Når ts har sluppet opp for penger så kommer han krypende tilbake til samfunnet.. Anonymkode: 72d76...621 1
Gjest NotNaomi Skrevet 8. januar 2018 #6 Skrevet 8. januar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når ts har sluppet opp for penger så kommer han krypende tilbake til samfunnet.. Anonymkode: 72d76...621 Han vil nok befinne seg i " samfunnet " uansett hvor han drar . Om han ikke velger eneboertilværelsen i en villmark . Er de som velger det også . Men mitt råd var seriøst . Å bare dra , reise rundt kan være bra det . Han har jo ingen familie å tenke på .
Tillion Skrevet 8. januar 2018 #7 Skrevet 8. januar 2018 Så vær litt kreativ selv, og jobb for å opparbeide deg penger til det du selv ønsker? Trenger ikke all verdens formue for å reise jorda rundt, bo i et annet land et par år, eller kjøpe ei rønne langt uti gokk og sitte og game resten av livet for den saks skyld.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2018 #8 Skrevet 8. januar 2018 Men så reis da, mann. Ta deg et pauseår på loffen og få deg noen opplevelser, bli huspasser der det måtte passe seg for å redusere utgifter, jobb som frivillig rundt om i verden for å bli rik på opplevelser. Når du er lei, reiser du en ny plass. Er tankene om å rømme kun løse tanker, eller har du begynt å legge konkrete planer? Anonymkode: 8c9ee...19f
Gjest Axl Rose Skrevet 8. januar 2018 #9 Skrevet 8. januar 2018 Ts. Det er ditt liv. Du gjør hva faen du vil med ditt liv. Ikke gidd å lev et kjedelig A4 liv. Vil du reise så reis. Lev livet mens du har det, og drit i hvordan alle andre mennesker lever sitt liv. Vi lever bare en gang. Hvorfor ikke gjøre det livet spennende og/eller oppleve verden?
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2018 #10 Skrevet 18. januar 2018 På 8.1.2018 den 12.40, AnonymBruker skrev: Når ts har sluppet opp for penger så kommer han krypende tilbake til samfunnet.. Anonymkode: 72d76...621 Hvorfor? Anonymkode: 136a7...569
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2018 #11 Skrevet 18. januar 2018 På 8.1.2018 den 12.40, AnonymBruker skrev: Når ts har sluppet opp for penger så kommer han krypende tilbake til samfunnet.. Anonymkode: 72d76...621 Hvorfor skulle jeg det? Anonymkode: 136a7...569
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2018 #12 Skrevet 18. januar 2018 Søk opp Mr. Money Mustache og Early Retirement Extreme. Du må ikke leve som alle andre hvis ikke du vil. Anonymkode: ff19a...b02 1
Perle Skrevet 18. januar 2018 #13 Skrevet 18. januar 2018 Det er jo bare å dra det det. Ikke har du hus, dyr eller unger. Foreldrene dine er sikker ikke gamle de heller dersom du er ung.
T-Rex Skrevet 18. januar 2018 #15 Skrevet 18. januar 2018 Ekstremsport kan kanskje være et alternativ, hvis poenget er å få litt spenning inn i hverdagen. Ellers er det jo bare å finne på noe alternativt, men sørg for å ha forsikringen i orden før du rømmer landet.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2018 #16 Skrevet 18. januar 2018 Hva er det som stopper deg da? Er jo bare å dra det. Er ikke som om du ville være den første som gjør det..er ikke så kreativt.. Anonymkode: fa0d5...141
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2018 #17 Skrevet 18. januar 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skulle jeg det? Anonymkode: 136a7...569 Du må jo ha noe å leve av Anonymkode: ecc6e...c9f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå