Gå til innhold

Er jeg nymfoman eller normal ????


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg og min samboer har vært sammen i 3 år. Det 1 året hadde vi sex hver dag, nå er vi nede i ca 2 ganger i uken, hun klager på at jeg ALLTID har lyst på sex, men hun orker ikke,er sliten,trøtt,vondt i hodet etc.

Det har faktisk gått så langt at hun mener jeg er unormal og burde gå til legen p.g.a usansynlig høyt behov for sex.

Onani fra min side aksepterer hun IKKE, men vil at jeg skal respektere henne og hennes følelser , men på meg virker det som om hun ikke vil respektere meg og mine behov.

Hverdagen og alt utenom er veldig bra, vi har det kjempefint sammen, men dette begynner å tære på forholdet vårt, og vi er veldig glade i hverandre.

Er det noen der ute som har noen gode råd til meg ??????????

:cry: :cry: :x :x :x :(:(:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når du sier at onani fra din side aksepterer hun ikke, mener du da at hun ikke vil hjelpe deg, eller at du ikke får lov selv heller??? :o

Hun kan vel ikke bestemme hva du skal gjøre med kroppen din vel? så lenge du ikke drar inn andre mennesker!

Om hun ikke ønsker selv, så er det vel dessverre lite du kan gjøre med det. Evt oppmuntring uten press, men det har du sikkert prøvd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som jenta di har et lite problem.

Les boken Hot Sex og få henne til å elske sex igjen.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solskinn

du er vel akkurat like normal eller unormal som hun som vil ha sex to ganger i uken. Vi er forskjellige og det må vi akseptere. Men hun må da også akseptere at du onanerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun vil værken hjelpe meg, eller la meg gjøre det selv. Det rare er at hun snakker nedlatende om andre som ikke vil hjelpe deres livsledsagere i perioder med mens eller av andre årsaker ikke vil ha sex.

Har lest det meste, i perioder når vi har kranglet eller diskutert temaet, holder vi på som kaniner en uke eller to, så er det tilbake til hverdagen med sex ca. 2 ganger i uken, jeg føler at det perfekte for meg er 5-6 ganger i uken, hva er mest normalt. Har jeg et usansynlig stort behov og bør oppsøke legen ?

Dette er fortvilende, og vet ikke hva jeg skal gjøre !!!!!!!!!!

:cry: :( :cry: :( :cry: :( :-? :-? :-? :-? :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stian, du har ikke unormalt stor lyst på sex og trenger ikke oppsøke noen lege. Dama de har heller ikke unormalt lite lyst på sex om hun vil ha det 2 ganger i uken. Noen par har mye mere sex enn dere har, andre har mindre sex enn dere har, sånn er det bare.

At hun skal nekte deg og onanere om hun selv ikke har lyst på sex er så egostisk tenkt av henne at da syns jeg du skal være minst like egoistisk å runke i vei. Klage kan hun gjøre den dagen du ikke vil ha sex med henne når hun har lyst fordi du onanerer i stedenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe... det hadde jeg også gjort...ronka som faen...

Orgasmene blir jo bedre, + at man slipper å forholde seg til en "kvinnes følelseliv" som stort sett bare er kaos allikevel...

En rask rundspørring i vennskapskretsen viser at de fleste kameratene mine foretrekker god gammeldags handtralle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Waco, du er så utrolig sjarmerende! Lurer på om du er like tøff i trynet i "den virkelige verdenen"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha..... så det er "tøff i trynet" å si man heller vil onanere.... akkurat ja.... og hvordan argumenterer du for det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Firella

Hei,

kjenner igjen situasjonen din, men fra den andre siden. Jeg var i et meget langt forhold (over 10 år) som var helt uten sex. (ca 1g i året...) Jeg trodde jeg var frigid, og han trodde han var nymfoman. (men "håndtralle" som dere så lekkert kaller det, kjørte vi begge) Når jeg snakket med legen om dette sa hun at jeg "skulle være heldig siden han fant seg i det". Jeg syns også det- Lenge. Helt til jeg traff en ny mann. Han viste meg en helt ny side av meg selv: en som elsker sex. Kan rett og slett ikke få nok nå. Flere ganger om dagen... Da begynnte jeg å lure på om det kanskje var han som skulle regne seg som heldig fordi jeg fant meg i å leve som asexuell i så mange år?

Jeg oppdaget altså at det rett og slett var slik at jeg og x-en ikke passet sammen seksuelt. ( eller at tenningen var gått ut av forholdet eller hva f** en vil kalle det) Selv om vi passet glimrende sammen på alle andre områder. Han er en herlig og helt fantastisk mann. Undrer nå på om vi kanskje kunne lært oss til å tenne på hverandre begge to? Men det tviler jeg på om kunne vært gjort ved å plassere skylden på den ene eler andre, eller fortsette å sette på oss merkelappen frigide / nymfomane.

Ikke det at jeg påstår dette er relevant for deg og din situasjon. Men dette er min erfaring i allefall.

/F

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Liten begrepsoppklaring: order nymfoman gjelder KVINNER. Jeg tror tilsvarende medisinske uttrykk for menn er SATYR.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

OiOi!!!

Bytt ut mannen med en ny så snart piffen går ut av ekteskapet.

Kjempebra!!!! Tipper barna du har fått med alle mennene synes det er like bra. Det burde være mulig med 5-6 barn med 4-5 menn gjennom et middels kvinneliv.

Til gutta: STÅ PÅ OG RONK!!! Hva med en prostituert som løser alle problemer. Fint følelsesliv hjemme og bra sexliv ute. Dessuten ikke en masse barn med en haug av partnere.

Den beste sexen er når en får tømt seg skikkelig og grundig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest det var det da

jeg skjønner at du blir frustrert pga dette.. jeg og mannen min har vært gift i snart 7 år, og vi har som regel sex fem ganger i uken. vi har 2 barn, men tar oss alltid tid til sex..de gangene jeg ikke orker, gjør det meg ingen ting at han velger å tilfredstille seg selv..jeg ville aldri nektet min mann å tilfredstille seg selv!det er vel egentlig en rettighet som jeg mener alle mennesker har..ingen skal si noe annet.. du burde absolutt ta deg en ordentlig prat med kona di, og som en person skrev tidligere, få henne til å lese hot sex! en bok som anbefales på det sterkeste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Martin

Vil hun virkelig ikke at du ronker?? Hva er galt i det? Selv om jeg & samboeren har sengegøy hver dag, onanerer vi hver for oss også. Herregud, kvitt deg med'a - det der blir du snart gal av, trust me.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

vel, vet dere at sex oppveier/heler hodepine?? Det er et faktum - så det er en unnskyldning jeg ikke kan bruke for typa mi. det funker faktisk også!

Synest dette virker som en håpløs greie... vet ikke om min samboer ronker...intresserer meg egentilig ikke så lenge vi har det bra. Men jeg tilfredsstiller han og synest faktisk det er helt topp! i perioder hvor jeg ikke vil/kan ha sex...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Flisespikkermodus på:

Stian, menn er ikke nyfomane. Når en mann lider av er "nymfomani" kalles det "satyriasis".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det slik de fleste kjenner det - at orgasmen blir bedre når en onanerer??

Siterer følgende:

"Orgasmene blir jo bedre, + at man slipper å forholde seg til en "kvinnes følelseliv" som stort sett bare er kaos allikevel...

En rask rundspørring i vennskapskretsen viser at de fleste kameratene mine foretrekker god gammeldags handtralle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei du, er i en lignende situasjon.

Vi har vært sammen i ca 2 år, of den første tiden (0-6mnd?) hadde vi sex rett som det var, i allefall 5 ganger i uken. Jeg trodde-oi dette blir bra...

Nå er det anderledes....

Hun har lyst veldig sjelden, 1-2 ganger i mnd !!! Jeg er totalt motsatt og kunne -som før- tenke meg kanskje 2 ganger om dagen !!

Stort sett ender det med at jeg må ta en hånd-omgang en gang i løpet av dagen. Uten en orgasme pr dag blir hverdagen "hard.." :-)

Hun har imidlertid ingenting i mot at jeg fikser dette selv-hun sier til og med "gå å runk du nå"....!

Vi har bråket mye om dette, og jeg har funnet ut at det er ikke noe vits i å diskutere dette mer-dvs. jeg går og fikser selv.

Hun også nå og da-noen ganger trenger hun også orgasme men vil heller lage selv alene, enn sammen med meg.

Likevel har vi god sex den gangen i mnd vi har det da... Gutt 30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg og min forhenværende hadde i begynnelsen av forholdet fantastisk og spennende sex minst en gang om dagen. Så begynte det å dabbe betraktelig. Han ville, jeg ville ikke.

Grunnen til at jeg ikke ville er egentlig veldig enkel; i starten av forholdet flørtet vi og var veldig mer oppmerksomme på hverandre og mot hverandre hele tiden. På slutten føltes det ikke som han hverken så eller hørte meg mer. Han la seg som regel et par timer etter meg og det hendte han da kom over i min del av senga, la seg over meg og kunne ikke begripe hvorfor jeg ikke var tent og heller ville sove.

Såvidt jeg ser det er forspill noe som pågår hele tiden - ikke bare 30 sek før man setter i gang....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...