Gå til innhold

Vid, men ikke forlatt?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Leser mye her om at menn dumper damer som er vide.

Jeg lurer på om jeg er vid, men jeg har aldri opplevd å bli dumpet etter første gang jeg har sex med noen. Faktisk har jeg minimum hatt sex med samme mann i 4 måneder og har alltid krevd monogami av dem. Aldri sugd eller runket mannen før vi begge har testet oss. Har likevel ikke blitt dumpet før testene kom tilbake negative og jeg så begynte å suge dem. Selv ikke av menn med små peniser (som jeg ikke har merket så mye til ved samleie selv).

Betyr det at jeg ikke nødvendigvis er så vid som jeg er redd for? Men normal?

Jeg blir veldig våt, og noe friksjon forsvinner når jeg blir så våt. Én mann kommenterte det negativt (han hadde ereksjonsproblemer, hvis det gar noe å si), de andre har elsket det. Men mange tenner på dette, selv om dama da kan føles videre. Betyr ikke at jeg føles godt å penetrere. Blir så usikker!!

Er så redd for at jeg er vid, og har alltid søkt etter bekreftelse på at jeg er det. Nå vil jeg søke etter tegn på at jeg ikke er det. Ikke at noen her kan gi meg fasiten, men kanskje lufte sine tanker og erfaringer.

Har hørt jeg er fantastisk i sengen, men aldri hørt at jeg er trang, slik jeg skjønner at man skal høre for å virkelig være god nok... :icon_frown: Men i mitt tilfelle hadde det vært godt nok å bare vite at jeg er normal...

Anonymkode: 43630...e06

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bare slapp av! Tydeligvis er det ikke noe problem å ha sex med deg. Ikke hør på alt tullet her inne om at peniser skal være gigantiske og skjeder knøttsmå. 

Anonymkode: f6adb...b0a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du kan få inn 4 fingre UTEN oppvarming , er du vid. Hvis ikke, er du normal. (Normale kan få inn en hel hånd MED oppvarming men vanlig er 1-2 fingre uten oppvarming og 3-4 fingre med oppvarming. )

Anonymkode: f3715...2a8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer på om jeg er vid, men jeg har aldri opplevd å bli dumpet etter første gang jeg har sex med noen. Faktisk har jeg minimum hatt sex med samme mann i 4 måneder og har alltid krevd monogami av dem. Aldri sugd eller runket mannen før vi begge har testet oss. Har likevel ikke blitt dumpet før testene kom tilbake negative og jeg så begynte å suge dem. Selv ikke av menn med små peniser (som jeg ikke har merket så mye til ved samleie selv).

Jeg blir veldig våt, og noe friksjon forsvinner når jeg blir så våt. Én mann kommenterte det negativt (han hadde ereksjonsproblemer, hvis det gar noe å si), de andre har elsket det. Men mange tenner på dette, selv om dama da kan føles videre. Betyr ikke at jeg føles godt å penetrere. Blir så usikker!!

Er så redd for at jeg er vid, og har alltid søkt etter bekreftelse på at jeg er det. Nå vil jeg søke etter tegn på at jeg ikke er det. Ikke at noen her kan gi meg fasiten, men kanskje lufte sine tanker og erfaringer.

Har hørt jeg er fantastisk i sengen, men aldri hørt at jeg er trang, slik jeg skjønner at man skal høre for å virkelig være god nok... :icon_frown: Men i mitt tilfelle hadde det vært godt nok å bare vite at jeg er normal...

Slapp helt av.

Jeg har ikke verdens største utstyr, heller nok mer den andre retningen, men har ALDRI møtt ei dame som er for vid. 

Ville aldri falt meg inn å si til ei dame at hun er ....sååååååå trang....

Anonymkode: d2005...d85

Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Det at du er våt er vel bare en fordel tenker jeg. Det er nok andre grunner til at du har blitt dumpet. Du har sikkert bare ikke truffet den rette for deg.

• Liker 2
Skrevet

Ikke tro at folk dumper hverandre pga størrelse dersom de har en relasjon de ønsker å bygge videre på.....

Nå må man snart ty til egen fornuft framfor forumer som dette i vurderinger av seg selv.... Mindreverdighetskompleksene som råder er en forferdelig trist utvikling.

Tror du, TS at størrelse på vaginaen din definerer deg som person? Evt at dine fremtidsutsikter for et familieliv avhenger av penisstørrelsen til mannen din? 

• Liker 3
Skrevet

Vi kan begynne med en kopp kaffe så får vi se hvordan praten og situasjonen utvikler seg. Tror du er helt innenfor "normalen" og kan slappe av.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor bekymre seg over dette? Bare vær glad du ikke har liten pikk, du. :) 

Anonymkode: 244e4...b1f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Med nåværende partner har jeg fått høre at jeg er noe midt i mellom. Han har ikke spesielt tykk penis, slik at jeg kjenner minimalt. Om jeg blir eller har blitt oppfattet som vid av partnere, så gjør ikke det meg noe - da har de for liten penis for meg

Anonymkode: 8fee9...2af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...