Gå til innhold

Samletråd for diskusjon av penisstørrelser


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde det ennå vært så vel :sukk: Dette er mitt ønske for KG i 2018, at de kan lage en slik samletråd.

Flere som er enige i det?

Anonymkode: ec409...179

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror kanskje at interessen for penistråder er ganske liten unntatt hos de som lager penistråder, og de er naturlig nok mest interessert i å lage sin egen tråd.

Anonymkode: 11c8e...638

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forumet hadde nok tjent på flere samletråder, og "penistråder" er nok blant de som trenger det mest. Det er unødvendig og dumt å ha fire fem mer eller mindre aktive tråder om samme temaet gående på en gang, særlig da det har en tendens til å fremstå som spam heller enn noen ny vri på diskusjonen. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 9.1.2018 den 6.58, herzeleid skrev:

Forumet hadde nok tjent på flere samletråder, og "penistråder" er nok blant de som trenger det mest. Det er unødvendig og dumt å ha fire fem mer eller mindre aktive tråder om samme temaet gående på en gang, særlig da det har en tendens til å fremstå som spam heller enn noen ny vri på diskusjonen. 

Tror du at det kommer til å bli samletråder for slikt, eller er det slik at Egmont tjener mye mer på å ha det slik som det er?

Anonymkode: ec409...179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre de ser at alle penistrådene gjør at færre folk bruker forumet tror jeg de tenker flere tråder = mer trafikk = mer annonsepenger, i tillegg til at det krever noe mer arbeid fra de som drifter forumet sin side, så jeg tviler nok på at vi får se dette med det første. Men jeg kan jo bli positivt overrasket. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Kan dere være så snille å begynne å bruke denne tråden nå da? :lete:

Hvor stor er din?

Anonymkode: ec409...179

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.1.2018 den 20.31, AnonymBruker skrev:

Hadde det ennå vært så vel :sukk: Dette er mitt ønske for KG i 2018, at de kan lage en slik samletråd.

Flere som er enige i det?

Anonymkode: ec409...179

Signerer. Er så lei, så møkk lei. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle de som starter slike tråder burde se Louis Theroux' dokumentar The Brothel. Der er det en prostituert som sier at asiater har penis på størrelse med en lillefinger, og legger til: "and they are confident in their sexuality".

Anonymkode: 11c8e...638

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan dere være så snille å begynne å bruke denne tråden nå da? :lete:

Hvor stor er din?

Anonymkode: ec409...179

Meg ;

y.png

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...
På 11.2.2018 den 12.34, WubWub skrev:
 

Meg ;

y.png

:hakeslepp: Flere? :) 

Anonymkode: ec409...179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ikke poenget. Det finnes mange menn/ gutter der ute som gjerne vil ha en direkte dialog om dette temaet med kvinner. I håp om å bli møtt med respekt. Dette skyldes usikkerhet og ønske om å være en god partner for sin kjære/ framtidige kjære. Temaet er meget tabubelagt og sammenlignbart med mange av tilsvarende tråder kvinner/ jenter starter med bakgrunn i egen usikkerhet.

Jeg skjønner ikke klagingen over at mennesker starter tråder om egen usikkerhet her inne. Hva er da poenget med KG hvis dette skal begrenses? Man trenger absolutt ikke lese eller skrive i de trådene man irriterer seg over eller ikke interesserer seg for.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
På 28.10.2018 den 12.00, Jalp skrev:

 Det finnes mange menn/ gutter der ute som gjerne vil ha en direkte dialog om dette temaet med kvinner. I håp om å bli møtt med respekt.

Vil de virkelig snakke generelt om sin størrelse med kvinner i forbifarten? Det er skikkelig skivebom i temaer for min del, for jeg har ingen ønsker om å diskutere noens lem. Ingen fremmede menns størrelser interesserer meg nevneverdig. Det er faktisk et slitsomt masetema. Beklager, men det betyr ikke så mye som dere tror, menn. 

Anonymkode: 18473...d89

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Penisstr-trådene dukker jo stadig opp i flere underforum og ikke bare i sex-forumet. 

Anonymkode: ec409...179

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Penisstr-trådene dukker jo stadig opp i flere underforum og ikke bare i sex-forumet. 

Anonymkode: ec409...179

Enig!

Penistrådene har havnet på telleforumet også!

 

Anonymkode: f4706...b24

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vil de virkelig snakke generelt om sin størrelse med kvinner i forbifarten? Det er skikkelig skivebom i temaer for min del, for jeg har ingen ønsker om å diskutere noens lem. Ingen fremmede menns størrelser interesserer meg nevneverdig. Det er faktisk et slitsomt masetema. Beklager, men det betyr ikke så mye som dere tror, menn. 

Anonymkode: 18473...d89

Men...når det ikke interesserer deg, hvorfor henge deg opp i det? De fleste trådene her inne interesserer meg ikke og det lever jeg fint med. Jeg har ingen intensjon om å kritisere noen for at de ønsker å lufte diverse tema her inne. DT er jo derfor vi har dette forumet. Så, når det da er mulighet for å lufte sin seksuelle usikkerhet i dette forumet, noe mange gjør og det gjelder mange ulike tema, hvorfor ikke vise litt hensyn til disse usikre gutta?

Eller, ser du det som din rolle å være den som skal bestemme hva man kan skrive om her inne? Gi nå folk litt slakk da...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Jalp said:

Men...når det ikke interesserer deg, hvorfor henge deg opp i det? De fleste trådene her inne interesserer meg ikke og det lever jeg fint med. Jeg har ingen intensjon om å kritisere noen for at de ønsker å lufte diverse tema her inne. DT er jo derfor vi har dette forumet. Så, når det da er mulighet for å lufte sin seksuelle usikkerhet i dette forumet, noe mange gjør og det gjelder mange ulike tema, hvorfor ikke vise litt hensyn til disse usikre gutta?

Eller, ser du det som din rolle å være den som skal bestemme hva man kan skrive om her inne? Gi nå folk litt slakk da...

Selv tenker jeg normal forumetikette er å ikke spamme ned forumet. Lurer man på noe man vet har blitt laget hundrevis av tråder om før så bruker man de trådene i stedet for å lage ny tråd.

Om man er mann og tenker "jeg er  den eneste i verden som er usikker på min penisstørrelse og ingen har spurt om penisstørrelse på internett før" så er man selvsagt tilgitt. 

Anonymkode: f4706...b24

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...