Gå til innhold

Det var ikke noe hyggelig


Gjest lurerpåmasse

Anbefalte innlegg

Gjest lurerpåmasse

Da sitter jeg her. Dagen etter bryllupet til min aller beste venninne. Vi har vinket de farvel når de nå dro på bryllupsreise. Og vi som sitter igjen er målløse.

Vi var en god gjeng i går. Hele 140 til middag og totalt 200 til resten av selskapet. Det var lystig stemning frem til den ene gjesten. For det første kom hun i kjole spm var så kort at man så trusekanten bak. Antrekket var galla. Så holdt hun en tale som var mer sørgetale enn noe annet. Alle ble sittende å se på hverandre, hadde hun og brudgom et forhold fra gammelt av?  Ut over kvelden så ble det spilt opp til dans. Liveband og full pakke. Den samme taleren skal absolutt synge en sang( hun er proff sanger) men det ender med at hun hoppet opp på bordet og under sangen begynner hun å kle av seg. Det endte med at hun i tillegg datt ned og klarte å brekke foten og få et åpent brudd der. Både brud og brudgom er leger så hjelpen var jo nær. Når pasienten som hun da var blitt ble hentet så dro bruden bare rett på hotellrommet. Hun gråt i et. Nå skal de langt vekk på ferie. 

Ja for en kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og med så mange detaljer er det mange som sikkert vet hvem dette dreier seg om. 

Anonymkode: 58586...b93

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurerpåmasse
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og med så mange detaljer er det mange som sikkert vet hvem dette dreier seg om. 

Anonymkode: 58586...b93

Vel hvis flere bor i utlandet av dere lesere så vet dere vel det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og med så mange detaljer er det mange som sikkert vet hvem dette dreier seg om. 

Anonymkode: 58586...b93

Hun har da dessverre skjemt seg ut for 200 direkte, i tillegg til å ødelegge dagen for brudeparet.

Har størst bekymring for kvinnen faktisk, det høres jo ut som en person i psykisk ubalanse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke noe hyggelig? Jeg hadde betalt for å være der!

Anonymkode: 5b31e...49d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.1.2018 den 21.14, AnonymBruker skrev:

Var ikke noe hyggelig? Jeg hadde betalt for å være der!

Anonymkode: 5b31e...49d

:skratte:

Anonymkode: 7e5a2...7e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...