AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #1 Skrevet 7. januar 2018 Gjerne del kunnskapen videre folkens, er lei av så mange (som meg selv) som har fått feil info på skole. La oss opplyse alle kvinner (her på KG ihvertfall )! https://www.google.no/amp/s/www.psychologytoday.com/blog/all-about-sex/201103/the-hymen-membrane-widely-misunderstood%3Famp Anonymkode: 9d130...b27
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #2 Skrevet 7. januar 2018 Fortell dette til mine muslimske foreldre. Tror jeg er dømt til å dø dagen etter bryllupsnatten... Anonymkode: 80f61...b26
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2018 #3 Skrevet 7. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Fortell dette til mine muslimske foreldre. Tror jeg er dømt til å dø dagen etter bryllupsnatten... Anonymkode: 80f61...b26 Erfaring etter min egen debutt, litt lange fingernegler kan gjøre susen i å få til et blodig laken 😅 Men skulle gjerne gitt beskjed til dem ja! Det er jo bare tullball hele greia! Håper at et par generasjoner kan gjøre susen i å opplyse i hva som faktisk er tilstanden med denne jomfruhinna. Anonymkode: 9d130...b27 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå