Gå til innhold

Lukter underlivet ditt godt hele dagen?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spør fordi jeg er litt redd for å lukte vondt, ikke av noen spesiell grunn, vet bare ikke hvorfor. Jeg mener etter en dusj, noe jeg gjør hver morgenen skal man jo lukte greit der nede hele dagen. 

Anonymkode: 90ff9...853

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, synes det lukter sur høne på slutten av dagen. Dusjer om morningen i 8-tiden. Har såkalt innie så kanskje derfor?

Anonymkode: 28475...ffd

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor driver dere og lukter på underlivene deres? :klo:  

Anonymkode: 2ff46...e2f

• Liker 7
Skrevet

Underliv skal da ikke lukte godt? :P 

tiss, utflod, svette og mensen er ganske naturlig. Ingen av delene lukter godt. I beste fall lukter man nøytralt der nede. Men tipper de flestes underliv heller mot den sure siden etter en lang arbeidsdag. 

Tror ikke du skal bekymre deg. Det er ikke så ofte folk stikker nesen oppi hverandres skritt.

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Nei, på slutten va en lang dag, så vil det lukte... ikke akkurat blomster 😅

Hørte et godt svensk begrep en gang "fit-kase", som mer eller mindre betyr ost der nede :fnise: om du tar to fingre og drar frem lg tilbake vil du kjenne noe ... smørbart. Helt narturlig og normalt :) er grunnen til at det er anbefalt og vaske med varmt vann når en dusjer :) 

Anonymkode: 702d6...474

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sprayer glufsa med Chanel no 5 hver morgen, da dufter den nydelig på kvelden også. 

Anonymkode: d3bb2...a49

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke så myk at jeg greier å putte fjeset mellom beina og lukte, men antar jeg lukter helt normalt der nede stort sett. Når jeg har trent hardt lukter det naturligvis vondt der nede som alle andre steder. 

Anonymkode: 0aee0...44a

Skrevet

Vet ikke. Jeg er ikke slangemenneske

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sprayer glufsa med Chanel no 5 hver morgen, da dufter den nydelig på kvelden også. 

Anonymkode: d3bb2...a49

Tror heller det lukter en kvalm blanding av svett fritt, ræv og parfyme.... 

Anonymkode: e6d81...145

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Driver ikke å lukter meg selv i underlivet.

AnonymBruker
Skrevet

Det lukter ikke ofte på lang avstand nei, kjenner fortere lukta av svette føtter for å si det sånn. Men sånn naturlig lukt er det jo, og det er jo bra. Litt lukt på man ha. 

Anonymkode: 72588...589

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Midt på dagen på jobb så væter jeg papir og vasker meg litt nedentil hvis jeg føler meg ufresh. 

Anonymkode: 05466...5b7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kva i svarteste natta er ein "innie"?

Anonymkode: 8f605...b28

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kva i svarteste natta er ein "innie"?

Anonymkode: 8f605...b28

Var spørsmålet jeg ble sittende igjen med også :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg neppe! 😆

Anonymkode: 77069...5f3

AnonymBruker
Skrevet

Innie er null indre kjønnslepper. Bare en sprekk på en måte. Outie er store synlige kjønnslepper. Tror jeg. Google det. Selv har jeg en mellomting.

Ts

Anonymkode: 90ff9...853

AnonymBruker
Skrevet

Altså, jeg kjenner ikke noe lukt, med mindre jeg faktisk stikker fingeren nedi og lukter haha.. Etter jeg har dusjet lukter det absolutt ingenting, og det lukter ikke noe spesielt vondt etter en hel dag heller, lukter bare helt vanlig underliv I guess.

Anonymkode: ece96...e69

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du lukter vondt, ha en pakke våtservietter i veska tilfelle du skal ha sex etter en lang dag i syntetiske truser/bukser. Og hvis du har en fast partner og du lukter vondt, så kan det faktisk være hans "feil". Det oppdaget jeg etter et brudd....

Anonymkode: 5f893...259

AnonymBruker
Skrevet

Ikke normalt å lukte fresh nei. Svette, urin, utflod, (mens) , innestengt kjønn - såklart har det lukt. Man lukter fresh etter dusjen, men thats about it. Dusj før sex, og ha våtservietter med om du føler du luker mye i løpet av dagen. 

Anonymkode: 0b436...bda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...