AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #1 Skrevet 6. januar 2018 Hvis man ikke tenker på rundtur, men enkeltsteder å besøke, hvordan ville dere rangere de mest attraktive stedene å reise til? Dere som ikke har vært alle stedene, men bare drømmer, kan gjerne svare også Har bare vært i New York så langt, men drømmer ellers om San Franscisco Las Vegas Seattle New Orleans Chigaco Orlando Anonymkode: 2a4f9...e4d
Gjest Overrasket Skrevet 6. januar 2018 #2 Skrevet 6. januar 2018 (endret) Jeg synes alt fra og med Seattle til og med San Franscisco er topp. Endret 6. januar 2018 av Overrasket
Gjest Linaria Skrevet 6. januar 2018 #3 Skrevet 6. januar 2018 Jeg har vært i New York, Miami, San Francisco og New Orleans. Stedene er så utrolig forskjellige at det er umulig å bestemme seg for ett som er bedre enn de andre. Jeg elsker New York, det skjer alltid ting, man kan finne på hva som helst når som helst, det er alltid liv, men stemningen i New Orleans var annerledes enn noe annet jeg har opplevd. Musikk overalt, utrolig hyggelige mennesker, god mat, avslappet stemning hele tiden, og Miami Beach føltes virkelig luksuriøst, med deilige strender! (vi reiste på strengt budsjett, men endte opp på Miami Beach utenfor sesongen og fant et hotell med sånn 80% avslag på rommene den natta).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå